Ellim skriver:
Tak
Altså det er heller ikke ALLE - men har da et par veninder og særligt min far i familien der bestemt ikke syntes det lyder som en god idé.. Ikke at de mener at jeg ikke bliver en god mor, men fordi de satser mere på succes via job og mange penge , hvilke de mere er lykken (også min far) Hvor jeg mere at lykken ligger et helt andet sted.. (familie) 
I har da en rigtig FIN alder til at få børn i
Og hvis jeres økonomi er til det, så er der da ingen grund til ikke at gå igang! Hvem siger også det sker lige med det samme? Man skal passe på man ikke planlægger for meget, for nogen tager det jo altså flere ÅR før der er gevinst (
selfølgelig for at det ikke kommer til at være sådan for jer
) Det er fint, fint, fint at man skal have karrierer, hus, bil og penge, fint, fint, men så har man lige pludselig glemt at kigge i kalenderen og BUM så er det ved at være for sent.... Så kan man sidde der med sin fine bil og sit fine hus når man bliver gammel, være ensom og alene og ikke have nogen at dele tiden og minderne med, men jojo man kan da tælle alle sine penge.
Ok måske sat lidt op på spidsen
indrømmet. Men ja jeg har det ligesom dig. For mig er drømmen om fremtiden ikke lederstilling og en kæmpe løn. Det er familie. Selvfølgelig er det rart at have en uddannelse der gør at man har et job man kan glæde sig til at stå op til og som økonomisk giver nogle friheder, men når det så er sagt, så glæder jeg mig helt ustyrligt til at blive en famile og kunne lave lignende minder sammen med MINE BØRN som jeg har fra min barndom, hvor der var masser af nærværd og oplevelser sammen med far og mor og bedsteforældre + oldeforældre 
Maria (der selv er 28 og som egentlig gerne ville have haft børn tidligere, i starten af 20'erne, men jo lige skulle finden manden i sit liv først
) 23+0
Anmeld