familie: "Er i nu sikker på det her?" bla bla bla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Pigent

Har ikke selv børn.

Kender en der fik sit første barn da hun var 22 og nr. 2 da hun var 24.  

Både hende og hendes mand klar det super godt.

Synes ikke i er for unge. Har selv planer om at få den første når jeg er 21.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

klmf

Ville bare lige sige, at jeg nogle gange ville ønske at jeg havde fået Oliver mens jeg læste til sygeplejerske og ikke havde ventet.... Det kan sagtens lade sig gøre og I skal da bare blive gravide, de glemmer alt det negative på et tidspunkt.

- og synes egentlig heller ikke I er så unge...

Anmeld

5. november 2010

SussieThyssen

Ellim skriver:

Okay er faktisk ret sur/ked af det/irriterede og skuffet.. 

Jeg er 23 år (læser til sygeplejerske) min kæreste er 27 og er udlært kok, vi har så bestemt os for at få et barn (er ikke gravid endnu - men arbejder på sagen) Syntes bare når vi fortæller til fx venner el familie at vi godt snart kunne tænke os at blive gravid osv - siger stort set ALLE:

Ejjj er i nu sikker på det?? Jamen du er så ung, og hvad med studiet? og så kan man jo ikke gå i byen osv.. Åhhhh det bliver så hårdt..? Er i nu sikker på det... og bla bla bla..

Hvorfor kan de ikke bare være glade for vores beslutning??

(Og så syntes jeg faktisk heller ikke at vi er SÅ unge!)

Hvad med jer andre?? Skal i også hører for en masse?

ja, det er ski irriterende...også derfor jeg/vi aldrig annoncerede noget til nogen for bebsen var på vej
Og nej..I er da ikke spor for unge. Masser af forældre får deres første barn under studiet, så det kan jeg da ikke se er et problem.
Så go ahead og lad de andre passe sig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. november 2010

Ellim

SussieThyssen skriver:

ja, det er ski irriterende...også derfor jeg/vi aldrig annoncerede noget til nogen for bebsen var på vej