Ellim skriver:
Okay er faktisk ret sur/ked af det/irriterede og skuffet..
Jeg er 23 år (læser til sygeplejerske) min kæreste er 27 og er udlært kok, vi har så bestemt os for at få et barn (er ikke gravid endnu - men arbejder på sagen) Syntes bare når vi fortæller til fx venner el familie at vi godt snart kunne tænke os at blive gravid osv - siger stort set ALLE:
Ejjj er i nu sikker på det?? Jamen du er så ung, og hvad med studiet? og så kan man jo ikke gå i byen osv.. Åhhhh det bliver så hårdt..? Er i nu sikker på det... og bla bla bla..
Hvorfor kan de ikke bare være glade for vores beslutning??
(Og så syntes jeg faktisk heller ikke at vi er SÅ unge!)
Hvad med jer andre?? Skal i også hører for en masse?
høre en masse?.. har ikke lavet andet end at få en masse grimme udtagelser og ved du hvad jeg gør.. jeg siger : JA render ikke i byen, Ja 22år og snart mor til 2 er måske ung, Ja mange veninder er faldet af fordi de ikke er samme sted som jeg mere - men ved du hvad.. Jeg er MØG ligeglad for hvad min dreng snart drenge giver mig er SÅ meget mere værd..!!
Og selvom man får børn går livet jo ikke i stå..!! Man kan da stadig tage en tøsetur med mad, bio og bytur - og helt ærlig så føler JEG at jeg sætter meget mere pris på lige "alene tid" - Desuden ja jeg er ung mor og hva så? - Jeg lever med mit barn og er ung med barnet - hvilket jeg altid har ønsket..!! Jeg har energi og overskud og det er altså IKKE ALLE der har det når man runder 40..!! Nogle har misforstå mig ikke
..!!
Desuden er det JERES valg og helt ærlig hvis nogle kommer med de udtagelser vil jeg næsten æde min gamle hat på at det netop er DEM som der falder fra - men bare rolig der kommer nye til.. Nye mennesker til som er på samme vej i livet med børn osv..!!
Selvom det er træls at høre så glæd jer over at i har besluttet jer for projekt baby og at der forhåbentlig ikke går så længe for de gyldne streger viser sig 
Anmeld