Update: Samtale i familiehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

klmf

Baagøe skriver:

Tak søde.

På tirsdag er det tre uger siden, jeg har hørt noget fra ham

Håber jeg magter at komme videre og at han bare holder sig langt væk. Sender ham en mail i næste uge, hvor jeg beder ham om at overdrage mig den fulde forældremyndighed over Laura, hvilket jeg så satser på, at han gør

Altså, man kan sige at han får vel heller ikke ligefrem pluspoint på hjemmefronten, hvis han kaster sig ud i en forældremyndighedssag over elskerindens barn (sådan ser Sidsel det vel, det er vel egentlig ikke rigtig hans barn??) så mon ikke han bare holder lav profil.... Uh altså der kunne skrives lange bøger om hans slags...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Altså, man kan sige at han får vel heller ikke ligefrem pluspoint på hjemmefronten, hvis han kaster sig ud i en forældremyndighedssag over elskerindens barn (sådan ser Sidsel det vel, det er vel egentlig ikke rigtig hans barn??) så mon ikke han bare holder lav profil.... Uh altså der kunne skrives lange bøger om hans slags...

Det er netop også det, jeg tænker. Men jeg har jo lært, at man intet skal tage for givet

Anmeld

7. november 2010

klmf

Baagøe skriver:

Det er netop også det, jeg tænker. Men jeg har jo lært, at man intet skal tage for givet

Ellers må du lige sende ham forbi mig en dag, jeg kan nogle bissetricks med kanyler og katetre, der måske kan få ham på andre tanker

Sig mig lige, er det i dag prinsessen har fødselsdag eller er jeg gået glip af det? Efter jeg er begyndt at arbejde igen, er det kun nogle få øjeblikke jeg lige kan stjæle på baby.dk....

Anmeld

7. november 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Her kommer lige en update på min tidligere tråd "Samtale i familiehuset" https://www.baby.dk/debat/72336pi1/gode-raad/samtale-i-familiehuset.aspx

Jeg ankom til familiehuset kl. 15 som aftalt, og blev budt velkommen, så jeg med det samme følte mig tryg ved situationen og ved hende jeg skulle tale med. Hun er socialrådgiver og fornemmede min usikkerhed og nervøsitet, men hun stillede lige de rigtige spørgsmål, så jeg fik fremlagt hele situationen med Lauras far og hun var god til at lytte. Det var meget grænseoverskridende og følelsesmæssigt hårdt for mig at tale om mine følelser for Johnny, så jeg endte til min egen forbavselse med at sidde og vande høns - noget jeg ellers meget sjældent gør!

Hun bekræftede mange af de ting, som jeg allerede havde indset i forvejen, men samtidig mente hun i sin egenskab af socialrådgiver, at jeg skulle søge fuld forældremyndighed over Laura, da alt andet ville være helt ude i hampen. Hun mente desuden ikke, at Johnny ville have store chancer for at få Laura hjem til sig selv pga. en selvmordstruet kone og hele deres usikre forhold, skænderier mm., så det var jo super at få at vide.

Hendes forslag var så at mødes om en måneds tid for at tale sammen igen, om der er nogle ændringer eller anden udvikling i sagen, og for at tale om hvordan mine følelser evt. har ændret sig, for det er jo hele problemet - at jeg stadig elsker ham. Hun luftede samtidig muligheden for at give mig en henvisning til en psykolog, og spurgte ind til min egen holdning til dette, hvortil jeg responderede, at det egentlig også var, hvad jeg selv havde i tankerne.

Vi skal mødes igen den 6. december

Og et stort kram

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Ellers må du lige sende ham forbi mig en dag, jeg kan nogle bissetricks med kanyler og katetre, der måske kan få ham på andre tanker

Sig mig lige, er det i dag prinsessen har fødselsdag eller er jeg gået glip af det? Efter jeg er begyndt at arbejde igen, er det kun nogle få øjeblikke jeg lige kan stjæle på baby.dk....

Det bliver nok lidt svært at sende ham forbi dig, eftersom vi ingen kontakt har haft i 3 uger på tirsdag Du er vist lidt glemsom søde. Se min tråd her

https://www.baby.dk/debat/70753pi1/enlig-morfar/han-kom-selvfoelgelig-ikke.aspx

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Og et stort kram

Tak

Anmeld

7. november 2010

klmf

Baagøe skriver:

Det bliver nok lidt svært at sende ham forbi dig, eftersom vi ingen kontakt har haft i 3 uger på tirsdag Du er vist lidt glemsom søde. Se min tråd her

https://www.baby.dk/debat/70753pi1/enlig-morfar/han-kom-selvfoelgelig-ikke.aspx

Neeeej, det har jeg slet ikke set!!! Den skid altså....

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Neeeej, det har jeg slet ikke set!!! Den skid altså....

Ja

Men sådan er det bare - jeg kan jo hverken gøre fra eller til

Anmeld

7. november 2010

klmf

Baagøe skriver:

Ja

Men sådan er det bare - jeg kan jo hverken gøre fra eller til

Nej han er da en uforbederlig kvajpande, det kan du ikke lave om på. Han må også selv ligge og rode med at få sagt undskyld til hende når hun bliver stor....

NÅ MEN, stort tillykke med den lille prinsesse!

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Nej han er da en uforbederlig kvajpande, det kan du ikke lave om på. Han må også selv ligge og rode med at få sagt undskyld til hende når hun bliver stor....

NÅ MEN, stort tillykke med den lille prinsesse!

Tak søde.

Ja, men det gør voldsomt ondt på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.