Brun, gul, pink eller sort baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Nej ikke rigtigt enige. Vi har snævret det ind til Jacob og Laurits - jeg holder på Jacob og Jens på Laurits. Vi er blevet enige om at være uenige indtil vi møder ham IRL. Min plan er så er forsøge at trumfe Jacob igennem mens faren er allermest nyforelsket og følelsesladet . Hvad med jer? - Er i også stadig enige om ikke at ville vide kønnet?

Det er virkelig også nogle fine navne!! Laurits er også rigtig sødt, så ikke helt katastrofalt hvis Jens "vinder"

Ja, vi kommer først til at vide kønnet ved fødslen, ihh det er spændende. Pt. snakker vi Valdemar eller Alfred hvis det bliver en dreng - tror også vi venter med at beslutte os til vi møder ham/hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Kats

Sofia skriver:

Det er virkelig også nogle fine navne!! Laurits er også rigtig sødt, så ikke helt katastrofalt hvis Jens "vinder"

Ja, vi kommer først til at vide kønnet ved fødslen, ihh det er spændende. Pt. snakker vi Valdemar eller Alfred hvis det bliver en dreng - tror også vi venter med at beslutte os til vi møder ham/hende

Spændende at I får overraskelsen ved fødslen!
 Jeg er vild med navnet Alfred!

Anmeld

4. november 2010

Lene76

Riksen skriver:

Hvor har I altså bare super dejlige børn

Tak

Anmeld

4. november 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Spændende at I får overraskelsen ved fødslen!
 Jeg er vild med navnet Alfred!

Synes også Alfred er et suuuper skønt navn, men hvor er det svært at beslutte sig. Kan ikke huske om jeg har spurgt, men har I bestemt navne??

Anmeld

5. november 2010

Kats

Sofia skriver:

Synes også Alfred er et suuuper skønt navn, men hvor er det svært at beslutte sig. Kan ikke huske om jeg har spurgt, men har I bestemt navne??

Alfred er perfekt! Vi har heller ikke bestemt os endnu!
Det er virkeligt svært ...  Men vi har nogle "kriterier vi opererer indenfor"

Anmeld

5. november 2010

oerbaek

Jeg : meget lyst hår, bleg og med blå/grønne øjne

Min mand : Næsten sort håret (meget mørk brun) blå øjne.

Vi havde regnet med at vores første søn ville få mørkt hår da vi troede det var mest dominerende og så blå øjne.

Men ud kom en meget lyshåret dreng med blå øjne Men ellers ligner han sin far på en prik

og nr 2 er også heæt lyshåret med blå øjne og han ligner sin mor på en prik 

så er egentlig ret spænde på hvordan den næste kommer til at se ud

Anmeld

6. november 2010

Multebær

Ej hvor bliver det bare spændende og se hvilke mix der kommer ud af det. Hvor er det også bare nogle smukke dejlige børn i har allerede. Glæder mig til at se billeder af de nye små skønne børn.

Anmeld

6. november 2010

Sofia

oerbaek skriver:

Jeg : meget lyst hår, bleg og med blå/grønne øjne

Min mand : Næsten sort håret (meget mørk brun) blå øjne.

Vi havde regnet med at vores første søn ville få mørkt hår da vi troede det var mest dominerende og så blå øjne.

Men ud kom en meget lyshåret dreng med blå øjne Men ellers ligner han sin far på en prik

og nr 2 er også heæt lyshåret med blå øjne og han ligner sin mor på en prik 

så er egentlig ret spænde på hvordan den næste kommer til at se ud

Hvor må det være spændende sådan at kunne sammenligne sine børn

Skal vi ikke se et par billeder?

Anmeld

6. november 2010

oerbaek

Sofia skriver:

Hvor må det være spændende sådan at kunne sammenligne sine børn

Skal vi ikke se et par billeder?

Jeg ville meget gerne vise jer billeder men jeg er en klovn til at ligge dem ind, derfor heller ikke noget profilbilled

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.