Brun, gul, pink eller sort baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Multebær

Hej kommende babymammas - ihhh nu begynder det altså at blive mere og mere spændende og jeg glæder mig så meget til at hilse på min lille søn. Jeg forstiller mig at i glæder jer lige så sindsygt til at lære jeres jeres babyer at kende.  

Jeg er lidt nysgerrig for at høre om i har gjort jer tanker om hvordan jeres baby kommer til at se ud. Selv bliver min baby nok brun i huden med sorte krøller. Jeg er selv blond og blåøjet men min kærestes gener nok slår stærkest igennem. Han har sort hår og mørkebrun hud. 

Hvad med jer? Har i gjort jer tanker om hår, øjne næsetip osv på vidunderet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

karina pigen

hehe puuhaaa jeg synes det svært..

jeg er selv kommune farvet har og meget blå blå øjne ( min far blå øjne med mørkt hår.. mor er lyst hele vejen og min søster os)

min mand: har brune øjne og brunt hår..

jeg er næsten sikkert på at der kommer en mini udgave af min mand..( piiis oz)  det vil sige brune øjne og mørkt hår..men normalt lys i huden.

kunne nu være lækkert hvis hanbare havde blå øjne, har altid fået så meget ros for min øjnfarve og ja lidt mor må der gerne være i ham.. hehe..

ud fra scannings billederne har han min surmulde mund ( aah ik fedt ) og store kinder ( det må være fra os begge)

men hold da ferie hvor jeg er spændt på¨det hele og især hvordan han komer til at se ud..

Anmeld

2. november 2010

Mettemus

Årh jeg har præcis samme tanker. Jeg glæder mig sååå meget til han kommer ud og til at vi skal lære ham at kende. Min kæreste er adopteret fra Sydkorea, så vi venter os også et lille blandingsbarn. Jeg forestiller mig ligesom dig at hans mørke hår og øjne slår igennem. Jeg er nemlig også blond, bleg og har blå øjne. Jeg håber bare man kommer til at kunne se os begge to i ham, men præcis hvordan har jeg svært ved at forestille mig. Det blir så spændende at se!

Anmeld

2. november 2010

Kats

Herhjemme er vi begge "blege og blonde" med blå øjne, så det bliver nok en rigtig blegfis vi får
Men vi joker lidt med hvilke træk baby får fra os hver især... håber baby får min næse og mine øjne... og min mands læber og kraftige hårpragt.. Han var en kæmpe baby, jeg var en mikro baby... så det bliver lidt spændende...

Anmeld

2. november 2010

Riksen

Vi snakker også meget om hvordan hun mon ser ud. Vi er så spændte på at se hende.

Vi tror at hun bliver lang, da vi begge er høje og måler henholdsvis 180 cm og 196 cm, men derudover er vi ikke sikre på noget (det kan man jo så heller ikke være). Jeg tror at hun får meget hår og blå øjne, for mine er blå og min mands er brune, men jeg har hørt at det er den blå farve, der dominerer, så jeg tror hun får blå øjne. Det kunne ellers være flot med brune øjne.

Derudover tror jeg at hun desværre får grimme tæer - vi har begge meget lidt kønne tæer, så dem arver hun nok - øv!

Anmeld

2. november 2010

AnneBJ

Hm, jeg tror vi får en totalt skummetmælksfarvet baby - vi er begge totalt blege

Jeg har grønne øjne, min kærestes er brune, med lidt grønt i - mener jeg! - alle andre synes de kun er brune! Så jeg holder på brune øjne.

Hm hår.. da jeg troede vi skulle have en pige, var jeg sikker på hun blev født med mørkt hår, det havde jeg drømt. Men nu er jeg ikke så sikker længere - hælder nok mere til en skaldet (eller næsten i hvert fald) baby.

Jeg håber han får min, lille brede familienæse, og min kæreste smukke øjne og øjenvipper. Også gerne hans smilehul i højre kind

Jeg var en lille fis på 2400 gram til terminen, og min kæreste 3600 g., så en 3 kgs. håber jeg ikke er helt forkert skudt. Igen var jeg så kun 48 cm, men min kæreste 56, så derimellem forventer jeg han er ved fødslen.

Bliver så spændende!

Anmeld

3. november 2010

maj2011

Multebær skriver:

Hej kommende babymammas - ihhh nu begynder det altså at blive mere og mere spændende og jeg glæder mig så meget til at hilse på min lille søn. Jeg forstiller mig at i glæder jer lige så sindsygt til at lære jeres jeres babyer at kende.  

Jeg er lidt nysgerrig for at høre om i har gjort jer tanker om hvordan jeres baby kommer til at se ud. Selv bliver min baby nok brun i huden med sorte krøller. Jeg er selv blond og blåøjet men min kærestes gener nok slår stærkest igennem. Han har sort hår og mørkebrun hud. 

Hvad med jer? Har i gjort jer tanker om hår, øjne næsetip osv på vidunderet?

ja, det er altid spændende :-)

vi har en dreng i forvejen, han har mit lyse hår, og hans fars brune øjne, så tror da lillebror kommer til at ligne ham :-)

klem majbrit

Anmeld

3. november 2010

Diana...

Her hjemme er vi begge mørkhåret og min mand har en meget lyseblå øjne og jeg har næsten sorte øjne hele min familie har næsten sorte øjne og det meste af Claus familie har brune øjne. Så jeg var jo sikke på vores lille dreng ville være mørkhåret med brune øjne MEN NEJ jeg har en lille lyshåret dreng med de flotteste rigtig blå øjne. Både mig og min mand var lyshåret til vi var start skoleårene så skiftet vi begge til mørkt hår lidt sjovt faktisk og jeg tror simpelthen det bliver det samme med Lucas og måske også den kommende lille pige dog håber jeg hun får min øjenfarve så bare en af dem har den da den er helt speciel selv min øjenlæge bliver helt fasineret af at sidder og kikke i mine øjne fordi de er så sjældne 

Lige et billed af min lille lyshåret dreng. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

karina pigen

18januar/kats skriver:

Herhjemme er vi begge "blege og blonde" med blå øjne, så det bliver nok en rigtig blegfis vi får
Men vi joker lidt med hvilke træk baby får fra os hver især... håber baby får min næse og mine øjne... og min mands læber og kraftige hårpragt.. Han var en kæmpe baby, jeg var en mikro baby... så det bliver lidt spændende...

heheh jaa det ville være skønt hvis  man kunne regne det ud på forhånd.. min veninde fødte for  mdr siden begge lyse lyst hår. men deres søn har fået rødligt hår.. heheh så søøødt

Anmeld

3. november 2010

karina pigen

Diana... skriver:

Her hjemme er vi begge mørkhåret og min mand har en meget lyseblå øjne og jeg har næsten sorte øjne hele min familie har næsten sorte øjne og det meste af Claus familie har brune øjne. Så jeg var jo sikke på vores lille dreng ville være mørkhåret med brune øjne MEN NEJ jeg har en lille lyshåret dreng med de flotteste rigtig blå øjne. Både mig og min mand var lyshåret til vi var start skoleårene så skiftet vi begge til mørkt hår lidt sjovt faktisk og jeg tror simpelthen det bliver det samme med Lucas og måske også den kommende lille pige dog håber jeg hun får min øjenfarve så bare en af dem har den da den er helt speciel selv min øjenlæge bliver helt fasineret af at sidder og kikke i mine øjne fordi de er så sjældne 

Lige et billed af min lille lyshåret dreng. 

hvor er han kær..

deeejligt der hå forude at tussi ik fra start kun ligner far.. whee.. at det så måske ændre sig senre i livet det går nok..

ville så gerne ønsker han fik blå øjne.. elsker blå øjne... hehe.. hår farven ja de  ændre sikkert alligevel hår farven når de bliver teenager de banditter.. ( især hvis han er som sin mor)..hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.