Brun, gul, pink eller sort baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

karina pigen

Riksen skriver:

Vi snakker også meget om hvordan hun mon ser ud. Vi er så spændte på at se hende.

Vi tror at hun bliver lang, da vi begge er høje og måler henholdsvis 180 cm og 196 cm, men derudover er vi ikke sikre på noget (det kan man jo så heller ikke være). Jeg tror at hun får meget hår og blå øjne, for mine er blå og min mands er brune, men jeg har hørt at det er den blå farve, der dominerer, så jeg tror hun får blå øjne. Det kunne ellers være flot med brune øjne.

Derudover tror jeg at hun desværre får grimme tæer - vi har begge meget lidt kønne tæer, så dem arver hun nok - øv!

uhh jeg har faktisk fået af vide det med hvilke farve der dominer hvilken er lidt mere svær end man tror..

lige med blå og brun ..

de begge er lige dominende, så det kommer an på antalet på hver siden, flertallet bestemmer..

og ja der vi lige lige lasse side er alle brune øjet og min er alle blå..  så det er en 50/50..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

karina pigen

Riksen skriver:

Vi snakker også meget om hvordan hun mon ser ud. Vi er så spændte på at se hende.

Vi tror at hun bliver lang, da vi begge er høje og måler henholdsvis 180 cm og 196 cm, men derudover er vi ikke sikre på noget (det kan man jo så heller ikke være). Jeg tror at hun får meget hår og blå øjne, for mine er blå og min mands er brune, men jeg har hørt at det er den blå farve, der dominerer, så jeg tror hun får blå øjne. Det kunne ellers være flot med brune øjne.

Derudover tror jeg at hun desværre får grimme tæer - vi har begge meget lidt kønne tæer, så dem arver hun nok - øv!

uhh jeg har faktisk fået af vide det med hvilke farve der dominer hvilken er lidt mere svær end man tror..

lige med blå og brun ..

de begge er lige dominende, så det kommer an på antalet på hver siden, flertallet bestemmer..

og ja der vi lige lige lasse side er alle brune øjet og min er alle blå..  så det er en 50/50..

Anmeld

3. november 2010

Diana...

karina pigen skriver:

hvor er han kær..

deeejligt der hå forude at tussi ik fra start kun ligner far.. whee.. at det så måske ændre sig senre i livet det går nok..

ville så gerne ønsker han fik blå øjne.. elsker blå øjne... hehe.. hår farven ja de  ændre sikkert alligevel hår farven når de bliver teenager de banditter.. ( især hvis han er som sin mor)..hehe

Blå øjne er også bare smukke. 

Anmeld

3. november 2010

Lene76

tror min kommende datter kommer til at ligne sin bror og søster......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

Kats

karina pigen skriver:

heheh jaa det ville være skønt hvis  man kunne regne det ud på forhånd.. min veninde fødte for  mdr siden begge lyse lyst hår. men deres søn har fået rødligt hår.. heheh så søøødt

Ja super, hvis man ligefrem kunne bestille de bedste karakterer fra hver !!
Intet problem med rådhårede! Vi har et vennepar som begge er mørkhårede og de har fået 2 knaldrødhårede skønne unger. Der er det en stående joke, at posten nok har været forbi Jeg håber på, at det blonde slår igennem - uden rødligt skær

Anmeld

3. november 2010

piadas

Jeg kunne forestille mig, at lillesøster kommer til at ligne de to store. En god blanding af dansk og tyrkisk! Jeg har lyst/mellemblond hår og min mand har sort hår.

De havde begge meget mørkt hår, da de blev født, men det nye der kom, da de havde tabt det, var meget lysere. Efterhånden som de bliver ældre, kan jeg se, det igen bliver mørkere. Især min søns hudfarve bliver mørkere med tiden. Min datter er mere lys som mig og er også begyndt at få fregner! Da de var babyer lignede de meget hinanden, men sønnike ligner sin far mere og mere, mens vores datter ligner mig mere og mere. Spændende om den næste også kommer til det! Jeg håber bare, at lillesøster får sin fars øjne lige som de to andre, da jeg har nogle kedelige grønne øjne med korte vipper, mens min mand har store brune øjne med lange vipper!

Jeg smækker lige et par billeder ind - begge taget for et par år siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Riksen skriver:

Det er sjovt, jeg har altid troet at det brune gen dominerer, jeg har brune øjne og min kæreste blå, og var sikker på babyen ville få brune øjne. Har det mon noget at sige om det er mor eller far der bærer det blå henholdsvis brune gen??

Anmeld

3. november 2010

DK

Jeg er jo blond og Mikkel har/havde brunt hår.

Jeg var dog albino-blond som barn og Mikkel blond/rød så jeg gætter på at Bimmeren bliver bleg med lyst-blondt-rødligt hår!  Mikkel er jo noget tynd i toppen pt og det bliver Bimmeren helt sikkert også. Jeg tror lige den slags arveanlæg slår kraftigt igennem!

Jeg har blå øjne og Mikkel sådan lidt grå/blå/grønne idet! Så det bliver vel et miks? Men man ved jo aldrig!

Dog har jeg STORE forventninger til at Bimmeren bliver født med hår på hovedet. Både mig selv og Kirstine havde tykke flotte manker, så hvis Bimmeren ikke har det så bliver jeg virkelig overrasket (og skuffet??)

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

DK skriver:

Jeg er jo blond og Mikkel har/havde brunt hår.

Jeg var dog albino-blond som barn og Mikkel blond/rød så jeg gætter på at Bimmeren bliver bleg med lyst-blondt-rødligt hår!  Mikkel er jo noget tynd i toppen pt og det bliver Bimmeren helt sikkert også. Jeg tror lige den slags arveanlæg slår kraftigt igennem!

Jeg har blå øjne og Mikkel sådan lidt grå/blå/grønne idet! Så det bliver vel et miks? Men man ved jo aldrig!

Dog har jeg STORE forventninger til at Bimmeren bliver født med hår på hovedet. Både mig selv og Kirstine havde tykke flotte manker, så hvis Bimmeren ikke har det så bliver jeg virkelig overrasket (og skuffet??)

Jeg har læst engang, at hårgener - hedder det det??! - dem arver man fra sin mors familie... Min kæreste "tabte" sit hår som 16 årig, især alt det på toppen. Min svigerfar har ikke meget hår, men kan dog gro hår på "toppen" hvorimod kærestens morfars frisure og hvirvler ligner til forveksling...

Anmeld

3. november 2010

DK

AnneBJ skriver:

Jeg har læst engang, at hårgener - hedder det det??! - dem arver man fra sin mors familie... Min kæreste "tabte" sit hår som 16 årig, især alt det på toppen. Min svigerfar har ikke meget hår, men kan dog gro hår på "toppen" hvorimod kærestens morfars frisure og hvirvler ligner til forveksling...

Hmm... der kan man bare se! Mikkel blev tyndhåret midt i tyverne engang, og jeg synes han er super hot som skaldet, så mon ikke også der er en anden lille prinsesse derude der vil synes at Bimmeren er det til den tid også, hvis det er?

Mikkel havde GROTESKT meget hår som barn! Altså det stod lige ud til alle sider! Det havde måske været bedre om det havde været fordelt lidt bedre ud over årene, he he!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.