Brun, gul, pink eller sort baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Riksen

karina pigen skriver:

uhh jeg har faktisk fået af vide det med hvilke farve der dominer hvilken er lidt mere svær end man tror..

lige med blå og brun ..

de begge er lige dominende, så det kommer an på antalet på hver siden, flertallet bestemmer..

og ja der vi lige lige lasse side er alle brune øjet og min er alle blå..  så det er en 50/50..

Nå, så lærte jeg da lige noget nyt - tak!  Jeg mente ellers at det var de blå, der dominerede. Hm... tror nu hun får blå øjne for det er ikke så mange på min mands side, der har brune øjne. Vi får se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

IAH

Hej hej

Det hedder vel "efterskruk": Jeg glææææder mig til at holde ham og kigge længe på ham. Nu kender jeg jo efterhånden alle fosterbevægelserne og hans rytme.

Jeg har udover farver også tænkt på forbrænding og generel sundhed. Det er jo også arveligt i en vis grad.

Så på min ønskeseddel står derfor allerøverst at alle de arvelige sygdomme bliver slettet. Dertil at den lille får blå øjne og brunlig hud som sin far og brunt hår og høj forbrænding fra mig. 

Nu er der jo faktisk ikke så længe til...

Knus

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Årh jeg har præcis samme tanker. Jeg glæder mig sååå meget til han kommer ud og til at vi skal lære ham at kende. Min kæreste er adopteret fra Sydkorea, så vi venter os også et lille blandingsbarn. Jeg forestiller mig ligesom dig at hans mørke hår og øjne slår igennem. Jeg er nemlig også blond, bleg og har blå øjne. Jeg håber bare man kommer til at kunne se os begge to i ham, men præcis hvordan har jeg svært ved at forestille mig. Det blir så spændende at se!

Jeg tror, jeres lille gut bliver så fin. Mørke øjne og hår tror jeg! Er I blevet enige om et navn??

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

DK skriver:

Hmm... der kan man bare se! Mikkel blev tyndhåret midt i tyverne engang, og jeg synes han er super hot som skaldet, så mon ikke også der er en anden lille prinsesse derude der vil synes at Bimmeren er det til den tid også, hvis det er?

Mikkel havde GROTESKT meget hår som barn! Altså det stod lige ud til alle sider! Det havde måske været bedre om det havde været fordelt lidt bedre ud over årene, he he!

Hvor sjovt - min kæreste havde også megameget hår som barn! Og jeg skulle i hvert fald ALDRIG have en skaldet kæreste.. sådan en nyklippet mandenakke er noget af det bedste! - men det er et skaldet mandehovede altså også, så selvom vores drengebørn skulle ende op skaldede (og måske også starte sådan?!) er jeg sikker på vi får nogle fantastiske svigerdøtre

Anmeld

3. november 2010

DK

AnneBJ skriver:

Hvor sjovt - min kæreste havde også megameget hår som barn! Og jeg skulle i hvert fald ALDRIG have en skaldet kæreste.. sådan en nyklippet mandenakke er noget af det bedste! - men det er et skaldet mandehovede altså også, så selvom vores drengebørn skulle ende op skaldede (og måske også starte sådan?!) er jeg sikker på vi får nogle fantastiske svigerdøtre

He he he... Altså jeg kan slet ikke finde ud af at kigge efter mænd med "hår" nu. Jeg er blevet så vant til Mikkels skalde-pande at når vi er i byen og de single-damer kigger efter mænd så kan min radar kun få øje på de skaldede!! Og det er ikke engang fordi at jeg sådan normalt (altså inden Mikkel) fortrækker skaldede mænd. Det er bare kommet snigende!!

Og klart får vi totalt cool svigerdøtre! Bare se på os to! Vi er da de hotteste svigerdøtre ever

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

DK skriver:

He he he... Altså jeg kan slet ikke finde ud af at kigge efter mænd med "hår" nu. Jeg er blevet så vant til Mikkels skalde-pande at når vi er i byen og de single-damer kigger efter mænd så kan min radar kun få øje på de skaldede!! Og det er ikke engang fordi at jeg sådan normalt (altså inden Mikkel) fortrækker skaldede mænd. Det er bare kommet snigende!!

Og klart får vi totalt cool svigerdøtre! Bare se på os to! Vi er da de hotteste svigerdøtre ever

Anmeld

3. november 2010

Riksen

Sofia skriver:

Det er sjovt, jeg har altid troet at det brune gen dominerer, jeg har brune øjne og min kæreste blå, og var sikker på babyen ville få brune øjne. Har det mon noget at sige om det er mor eller far der bærer det blå henholdsvis brune gen??

Jamen, det kan da godt være at du har ret. Jeg troede jeg vidste det, mente jeg kunne huske noget fra biologi i gymnasiet for 100 år siden, men det er måske bare indbildning. Trådstarter mener at den brune og blå farve er lige dominerende, så jeg er lidt forvirret nu.. det må kunne undersøges.

Uanset hvad, så bliver det spændende at se

Anmeld

3. november 2010

JonTri

Jeg tror Bette kommer til at ligne sin bror... en go blanding af os begge, men mest faderen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

Riksen

Hvor har I altså bare super dejlige børn

Anmeld

3. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg tror, jeres lille gut bliver så fin. Mørke øjne og hår tror jeg! Er I blevet enige om et navn??

Nej ikke rigtigt enige. Vi har snævret det ind til Jacob og Laurits - jeg holder på Jacob og Jens på Laurits. Vi er blevet enige om at være uenige indtil vi møder ham IRL. Min plan er så er forsøge at trumfe Jacob igennem mens faren er allermest nyforelsket og følelsesladet . Hvad med jer? - Er i også stadig enige om ikke at ville vide kønnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.