Tillykke med at I overvejer at udvide børneflokken 
Tror at det er meget forskelligt hvad der er den idelle aldersforskel imellem søskende...
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, samt om I ønsker flere børn end de to?
Mit svar til dig vil umidelbart være, hvis I f.eks. ønsker 3 eller 4 børn, så lad være med at vente for længe med at få nr. 2, sådan at springet mellem den førstefødte og sidstefødte ikke bliver kæmpe (hvis du forstår).
Og prøv også at gøre op med dig selv, hvor gammel du helst max vil være, når du bliver mor næste/sidste gang...
Vi har selv en på 5, en på 2,5 og en på vej - når nr. 3 ankommer, er den største knap 6, mens den mellemste lige er rundet 3, og det synes vi er en fin aldersforskel til vores familie...men nu kunne der også godt blive tale om en nr. 4 til at slutte af på om et par år, og da jeg selv er 'et par og tredive', spiller det selvfølgelig også ind på beslutningen mht. aldersforskellen...
Jo, det er ben-hårdt at få børn tæt på hinanden, men det er jo aldrig helt nemt at blive forældre, og det er vel federe at ungerne får glæde af hinanden allerede som børn, fremfor først som voksne??? Jeg har selv en lillesøster, som er 11 år yngre end mig, og det var VILDT ufedt som teen-ager - det er først som voksne at vi har fået glæde af hinanden 
Anmeld