Pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Pigent

tinemortil2 skriver:

Jo, min søster hedder Nanna. Hvor hun har brugere henne ved jeg dog ikke 

Hun har fortalt at hun er blevet moster(:

Josefine Emma synes jeg vil være sødt også passer det rigtig godt til Oscar Elias.
Ellers hvad
Josefine Alberte
Josefine Marie/Maria
Josefine Amalie
Josefine Celina
Josefine Mynthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Musen85

Elsker at snakke børnenavne

Hvis vi en dag får en dreng; Tobias, Sebastian, Philip, Malthe (den første dreng skal så have min fars + min svigerfars navn til mennemnavn; Niels) <--- vil lige påpege at det er efter mandens ønske.. hehe

Hvis vi får en pige en dag; Lærke, Liv, Amalie, Emilie   (og piger får så min mors mellemnavn til mellemnavn; Marie)

Anmeld

4. december 2010

Pigent

Musen85 skriver:

Elsker at snakke børnenavne

Hvis vi en dag får en dreng; Tobias, Sebastian, Philip, Malthe (den første dreng skal så have min fars + min svigerfars navn til mennemnavn; Niels) <--- vil lige påpege at det er efter mandens ønske.. hehe

Hvis vi får en pige en dag; Lærke, Liv, Amalie, Emilie   (og piger får så min mors mellemnavn til mellemnavn; Marie)

Ja men jeg vil da godt tage en snak børnenavne med dig Elsker selv at snakke om navne

Dejlig navne du har og din mand har.

Lige pt. er jeg vild med Viktor Frederik og Emilie Fransiska og det vil blive navne til mine børn hvis jeg skulle bestemme i dag

Anmeld

4. december 2010

Musen85

Barnepigen skriver:

Ja men jeg vil da godt tage en snak børnenavne med dig Elsker selv at snakke om navne

Dejlig navne du har og din mand har.

Lige pt. er jeg vild med Viktor Frederik og Emilie Fransiska og det vil blive navne til mine børn hvis jeg skulle bestemme i dag

Ja, er faktisk også blevet godt tilfreds med dem Ud af 40 navne, var det kun dem her vi kunne blive enige om.. haha er også helt vild med Johannes, men det kan manden ikk li.. hehe

Viktor er altså også bare så sød!!

Anmeld

4. december 2010

Musen5

Min datter hedde Liv Henny.

Får jeg er datter denne gang er jeg helt vild med navnet Nova. Ellers kan jeg rigtig godt lide Luna og Naja

Har lidt overvejet Nova Luna ell Nova Naja hvis kæresten er med på den

Mette 7+6

Anmeld

4. december 2010

Pigent

Ja, er faktisk også blevet godt tilfreds med dem Ud af 40 navne, var det kun dem her vi kunne blive enige om.. haha er også helt vild med Johannes, men det kan manden ikk li.. hehe

Viktor er altså også bare så sød!!

Jeg har virkelig svært ved at finde pigenavne jeg kan lide. (:

Min liste med drengenavne ser sådan her ud lige nu

Anton
Sofus
Valdemar
Bertil
William  
Micas
Frederik
Emilas (er ikke godkendt men kunne godt finde på at få det godkendt engang hvis jeg skal bruge det)
Villum
Viktor
Anker

Anmeld

4. december 2010

Musen85

Barnepigen skriver:

Jeg har virkelig svært ved at finde pigenavne jeg kan lide. (:

Min liste med drengenavne ser sådan her ud lige nu

Anton
Sofus
Valdemar
Bertil
William  
Micas
Frederik
Emilas (er ikke godkendt men kunne godt finde på at få det godkendt engang hvis jeg skal bruge det)
Villum
Viktor
Anker

Jeg foreslog også Micas herhjemme, men den faldte ikke helt i god jord.. hehe Jeg havde også foreslået; Gabriel, Jonathan, Benjamin, Marcus, Alexander, August, Hjalte, Patrick og så nogen af de drengenavne vi valgte Dem jeg lige har nævnt kom desværre ikke med på vores endelig navne-liste

Anmeld

4. december 2010

Pigent

Musen85 skriver:

Jeg foreslog også Micas herhjemme, men den faldte ikke helt i god jord.. hehe Jeg havde også foreslået; Gabriel, Jonathan, Benjamin, Marcus, Alexander, August, Hjalte, Patrick og så nogen af de drengenavne vi valgte Dem jeg lige har nævnt kom desværre ikke med på vores endelig navne-liste

Dejlig navne(:

Nu går der så nogle år inden jeg skal have børn og faren skal jo også være på det. Så nu må vi  se hvem der bliver far til mine børn og om han er med på mine navne.

Jeg går og tygger lidt på et pigenavn fortiden men ved ikke om det er for specielt. Chastine? Kunne jo spørger dig hvad du synes om det?

Anmeld

4. december 2010

Babygirl22

Jeg er helt vild med pigenavnene:

Julie, Josepine, Elvira, Liva, Jennifer,

Drengenavne er det:

Micas, Patrick, William, Casper, Jonas, Noa, Lucas, Isak, Florian.

Det er lige de navne jeg sådan går og tænker på når turen kommer til mig

Anmeld

4. december 2010

slettet.

Tak for forslag. Jeg ser lige om jeg når at kigge dem igennem senere i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.