Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: philippa & felicia
philippa & felicia
Det er så sjovt, vi har nærmest identisk smag i navne
Synes det er to virkelig smukke navne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores datter hedder LINA og hvis vores dreng havde været en pige skulle hun havde heddet MAYA
Maja og Naja er to navne jeg har elsket helt vild men er gået lidt fra dem igen(:
Her har vi allerede fået lavet en lang liste over både drenge og pigenavne Det pigenavn jeg hælder allermest til er Karla . Det hed min bedstemor, så derfor vil jeg gerne at min datter, hvis jeg får en, kommer til at hedde det. Under forudsætning af, at hun selvfølgelig ligner en Karla
Jeg er også vild med navnet Anna, men det hedder min storesøster, men ellers Alma
Får vi en dreng, bliver det nok en lille Emil
Smiler, den første fødte pige jeg får, skal hedde philippa, det var min mors ønske den gang jeg mistede hende 1nov09 så imorgen er det 1år siden
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det er så sjovt, vi har nærmest identisk smag i navne Synes det er to virkelig smukke navne.
Miia90 skriver: Smiler, den første fødte pige jeg får, skal hedde philippa, det var min mors ønske den gang jeg mistede hende 1nov09 så imorgen er det 1år siden
Århh det er jeg ked af. Sikken god smag i navne din mor havde. Kan virkelig godt forstå det er hårdt. Håber dagen i morgen bliver smuk trods alt.
tak. det bliver en rigtig hård dag imorgen, men tager op på kirkegården imorgen og ligger nogen fine blomster.
Miia90 skriver: tak. det bliver en rigtig hård dag imorgen, men tager op på kirkegården imorgen og ligger nogen fine blomster.
Det er dejligt du har et sted, hvor du kan besøge hende og mindes hende. Det må hjælpe meget trods alt
Masser af knus herfra.
Perl skriver: Hvad med Sophia, Carmen, Natalie, Dina de er rigtigt søde navne... syntes jeg...
Hvad med Sophia, Carmen, Natalie, Dina de er rigtigt søde navne... syntes jeg...
Meget søde... Men er begyndt at overveje en masse navne nu her for Per kiggede på min mave her forleden og sagde "Det bliver en pige!" Så er helt pigenavne-besat lige for tiden... Heheh
Men Freya og Node er nu også med i overvejelserne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128