Pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

philippa & felicia

Det er så sjovt, vi har nærmest identisk smag i navne

Synes det er to virkelig smukke navne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter hedder LINA og hvis vores dreng havde været en pige skulle hun havde heddet MAYA

Anmeld

31. oktober 2010

Pigent

Maja og Naja er to navne jeg har elsket helt vild men er gået lidt fra dem igen(:

Anmeld

31. oktober 2010

Dorthe1986

Her har vi allerede fået lavet en lang liste over både drenge og pigenavne  Det pigenavn jeg hælder allermest til er Karla . Det hed min bedstemor, så derfor vil jeg gerne at min datter, hvis jeg får en, kommer til at hedde det. Under forudsætning af, at hun selvfølgelig ligner en Karla

Jeg er også vild med navnet Anna, men det hedder min storesøster, men ellers Alma

Får vi en dreng, bliver det nok en lille Emil

Anmeld

31. oktober 2010

Miia90

Smiler, den første fødte pige jeg får, skal hedde philippa, det var min mors ønske den gang jeg mistede hende 1nov09 så imorgen er det 1år siden

Anmeld

31. oktober 2010

Miia90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er så sjovt, vi har nærmest identisk smag i navne

Synes det er to virkelig smukke navne.

Smiler, den første fødte pige jeg får, skal hedde philippa, det var min mors ønske den gang jeg mistede hende 1nov09 så imorgen er det 1år siden

Anmeld

31. oktober 2010

Miia90 skriver:

Århh det er jeg ked af. Sikken god smag i navne din mor havde. Kan virkelig godt forstå det er hårdt. Håber dagen i morgen bliver smuk trods alt.

Anmeld

31. oktober 2010

Miia90

tak. det bliver en rigtig hård dag imorgen, men tager op på kirkegården imorgen og ligger nogen fine blomster.

Anmeld

31. oktober 2010

Miia90 skriver:

tak. det bliver en rigtig hård dag imorgen, men tager op på kirkegården imorgen og ligger nogen fine blomster.

Det er dejligt du har et sted, hvor du kan besøge hende og mindes hende. Det må hjælpe meget trods alt

Masser af knus herfra.

Anmeld

1. november 2010

Muhmi

Perl skriver:

Hvad med Sophia, Carmen, Natalie, Dina de er rigtigt søde navne... syntes jeg...

Meget søde... Men er begyndt at overveje en masse navne nu her for Per kiggede på min mave her forleden og sagde "Det bliver en pige!" Så er helt pigenavne-besat lige for tiden... Heheh

Men Freya og Node er nu også med i overvejelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.