Pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.134 visninger
62 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Pigent

Hej(:

Jeg har ikke nogle børn og skal ikke have før om 5-6 år.
Men jeg elsker bare at snakke om navne.

Lige pt. er jeg sikker på at min første dreng skal hedde Viktor Frederik eller Micas Frederik. Jeg vil gerne have at hvis der en dag kommer en lillebror så skal han hedde Micas Valdemar eller Viktor Valdemar. En tredje dreng vil kom til at hedde Anton Villum,William Villum eller Sofus Villum. Hvis en kommende kæreste er med på det.

Pigenavne er bare et ? for mig. Fransiska vil jeg gerne have at min første pige skal hedde til mellemnavn. Mynthe vil jeg gerne have min anden pige skal hedde til mellemnavn. En tredje vil kom til at hedde Rasmine eller Mathilde til mellemnavn.  
Men et fornavn til en pige har jeg bare svært ved.

Så vil da lige spørger hvad jeres pige/piger hedder? og hvad for nogle pigenavne i kan lide?

Knus fra Barnepigen som elsker navne og først skal have børn om 5-6år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Miia90

philippa & felicia

Anmeld

29. oktober 2010

BabyMus

Ja du kender jo mine. (;

Noa, Aya, Isabel, Alma, Liva, Asta, Malou, Filucca, Malucca.. Og ja jeg kunne blive ved.

Anmeld

29. oktober 2010

Pigent

Du må gerne blive ved(: Smiler.

Gode navne.

Anmeld

29. oktober 2010

Kløver

Barnepigen skriver:

Hej(:

Jeg har ikke nogle børn og skal ikke have før om 5-6 år.
Men jeg elsker bare at snakke om navne.

Lige pt. er jeg sikker på at min første dreng skal hedde Viktor Frederik eller Micas Frederik. Jeg vil gerne have at hvis der en dag kommer en lillebror så skal han hedde Micas Valdemar eller Viktor Valdemar. En tredje dreng vil kom til at hedde Anton Villum,William Villum eller Sofus Villum. Hvis en kommende kæreste er med på det.

Pigenavne er bare et ? for mig. Fransiska vil jeg gerne have at min første pige skal hedde til mellemnavn. Mynthe vil jeg gerne have min anden pige skal hedde til mellemnavn. En tredje vil kom til at hedde Rasmine eller Mathilde til mellemnavn.  
Men et fornavn til en pige har jeg bare svært ved.

Så vil da lige spørger hvad jeres pige/piger hedder? og hvad for nogle pigenavne i kan lide?

Knus fra Barnepigen som elsker navne og først skal have børn om 5-6år.

Uh her er jeg vild med navnet Malou, har jeg været i mange år, sidne teenageårene faktisk, der er flere navne jeg synes er søde, bla Aya men ligger for tæt op af mit eget navn, til jeg selv ville bruge det, kan også godt lide navnet Vanja eller Oline, men synes manden bestemt ikke om.

Her er vi blevet enige om at hvis vi får en pige skal hun hedde Julia eller måske Julie, men vi hælder mest til Julia Bliver dte en Dreng skal han hedde Daniel

Anmeld

29. oktober 2010

BabyMus

Er lidt vild med de her specielle navne. Det er dog nok ikke nogen jeg selv ville bruge, men synes de er fede.

India ( 41 ) og Papaya ( 8 ) (:

(er det antal der findes i DK)

Anmeld

29. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Min datter skal hedde elvira :-)

Anmeld

29. oktober 2010

Pigent

Dejlig navne(:

Merle går jeg tygger lidt på fortiden synes der er noget dejligt ved det og det samme med Alma.

Anmeld

29. oktober 2010

A&F

Jeg er glad for de her to pigenavne:

Jenin & Aisha

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min datter hedder Klara Elisabeth. Klara fordi vi elsker navnet og Elisabeth efter min mor og flere kvinder i min mands familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.