Pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Valle81

Min datter hedder Asta Emilie - fordi det er smukt:0)

Ellers elsker jeg Karla, Liva, Luna, Leonora, Elvira:0)

Vi venter os igen - og vi er sikker på det bliver en pige, men vi har endnu ikke lagt os fast på et pigenavn - andet end at det skal slutte på A og passe til Asta og Anton - som dens søskende hedder:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Pigent

Valle81 skriver:

Min datter hedder Asta Emilie - fordi det er smukt:0)

Ellers elsker jeg Karla, Liva, Luna, Leonora, Elvira:0)

Vi venter os igen - og vi er sikker på det bliver en pige, men vi har endnu ikke lagt os fast på et pigenavn - andet end at det skal slutte på A og passe til Asta og Anton - som dens søskende hedder:0)

Asta Emilie er smukt

Asta Emilie og Anton de passer så godt sammen(:
Elsker selv Anton.

Synes i skal holde fast i navne der starter på A.
Alfred
Anders
Andreas
Aksel
Anker (er jeg lidt lun på)

Alma
Andrea
Amalia/Amalie
Anna/Anne
Annabell
Alberte

Anmeld

1. november 2010

Camillee

Vi snakkede om Karla, Eline, Augustina, Elvira, Elna og Vigga (:
men i fik en lille dreng som kom til at hedde Elias Valentin (:

Anmeld

2. november 2010

camsko88

vores prinsesse kommer til at hedde Alberte

Anmeld

7. november 2010

sne190810

Min datter hedder - .. - mere som et mellemnavn, og i daglig tale omtaler jeg/vi hende kun som -.

Mange var, hvad kan man kalde det,- forargede? overvalget af navnet - i starten før jeg havde født, og jeg fik mange MANGE kommentare omkring det.

Men nu efter mit lille snefnug er kommet til verden hører jeg ikke andet end rosende ord om hvor unikt og smukt folk syntes det er.

Dog er der stadig også nogle som syntes det er underligt, men forskellighed skal der jo også være plads til

Indlæg rettet efter ønske fra udgiver.

Anmeld

7. november 2010

mor_sabina

Jeg havde planer om at en eventuel pige skulle hedde Mollie My eller Smilla Emilia. Men da jeg venter dreng nummer to ser det ikke ud som om det bliver aktuelt. Men nu må vi se

Anmeld

7. november 2010

mor_sabina

mor_sabina skriver:

Jeg havde planer om at en eventuel pige skulle hedde Mollie My eller Smilla Emilia. Men da jeg venter dreng nummer to ser det ikke ud som om det bliver aktuelt. Men nu må vi se

Min mand har forresten nævnt Meta efter hans bedstemor, og det synes jeg også er rigtig fint

Anmeld

4. december 2010

slettet.

Hi hi, du lyder som min søster. Hun har heller ingen børn, men går meget op i navne. Hun er dog også kun 16 år.

Selv har jeg en datter, som i dag er en uge gammel. Hvis jeg selv havde stået med valget var hun kommet til at hedde Clara Sofie, da jeg synes det navn er så smukt. Min kæreste kan bare ikke lide Clara, men han synes sagtens vi kunne kalde hende Sofie. Men det hedder hendes kusine, så det synes jeg ikke vi kunne bruge som fornavn. I stedet snakker vi lige nu om hun skal hedde Josefine, men vi ved ikke hvad der passer sig som mellemnavn til det.

Vi har i forvejen en søn på 1½ år, som hedder Oscar Elias.

Anmeld

4. december 2010

Pigent

tinemortil2 skriver:

Hi hi, du lyder som min søster. Hun har heller ingen børn, men går meget op i navne. Hun er dog også kun 16 år.

Selv har jeg en datter, som i dag er en uge gammel. Hvis jeg selv havde stået med valget var hun kommet til at hedde Clara Sofie, da jeg synes det navn er så smukt. Min kæreste kan bare ikke lide Clara, men han synes sagtens vi kunne kalde hende Sofie. Men det hedder hendes kusine, så det synes jeg ikke vi kunne bruge som fornavn. I stedet snakker vi lige nu om hun skal hedde Josefine, men vi ved ikke hvad der passer sig som mellemnavn til det.

Vi har i forvejen en søn på 1½ år, som hedder Oscar Elias.

Tillykke med lillesøster(:

Din søster skulle ikke være Nanna? Hun har en bruger på navnesnak.dk

Anmeld

4. december 2010

slettet.

Jo, min søster hedder Nanna. Hvor hun har brugere henne ved jeg dog ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.