For jer der vil følge Oliver... spiseproblemer ( dagbog )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

Chalala85 skriver:

sådan! Fed start! Tror det bliver en rigtig god leg og hvor er det dejligt at vide hans lærer er med på legen

Håber virkelig jeres læge henviser med det samme

Jeps det er super og ja håber lægen hjælper os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Hej søde

Håber jeres projekt kommer til at fungere , jeg ved hvor opslidende det er når børn ikke vil spise , min datter har været der i et par år da hun var lille   Mad var hendes fjende og hun var klart undervægtig , Oliver begynder pludselig at spise igen

Ja jeg ved han kommer til at spise igen... vi har været der før bare med Alexander da var han 0-2år det tog to år så tro mig ved hvad det kræver af en...

Pøj pøj til jer også

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Ja jeg ved han kommer til at spise igen... vi har været der før bare med Alexander da var han 0-2år det tog to år så tro mig ved hvad det kræver af en...

Pøj pøj til jer også

Hun er jo snart 18 nu og nu er det nærmest det modsatte der spiller ind   Ikke nemt ,,,  hvis ikke man har spekulationer så får man det den dag man bliver mor

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Hun er jo snart 18 nu og nu er det nærmest det modsatte der spiller ind   Ikke nemt ,,,  hvis ikke man har spekulationer så får man det den dag man bliver mor

Jeps det tror jeg på

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Klar parat madpakkestart...

Så er Oliver kommet hjem fra skole og han har bare været dygtig...

Han har spist 1 ostehaps, 2 cocktailpølser og en bid rugbrud...

Da han så kom ind af døren fik jeg ham til at spise den rugbrød han var startet på...

Så en halv rugbrød med smørost...

Så nu har Oliver

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

det virker som om han viser stort fremskridt. Og jeg håber virkelig det varer ved.. Det fortjener i

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

sarahb skriver:

det virker som om han viser stort fremskridt. Og jeg håber virkelig det varer ved.. Det fortjener i

Tusind tak smukke

Anmeld

29. oktober 2010

Louisiana

Hvor super, at han er med på stjernelegen med det samme, det er jo et godt tegn!  Jubiihuu

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

Hvor super, at han er med på stjernelegen med det samme, det er jo et godt tegn!  Jubiihuu

Håber så bare ikke at det stopper...

Det plejer han jo at gøre

Anmeld

29. oktober 2010

Christina.78

det lyder jo bare godt..fremskridt..lidt ad gangen..lidt er bedre end ingenting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.