For jer der vil følge Oliver... spiseproblemer ( dagbog )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

Kildebakken skriver:

Jeg kan ikke lade være med at spørge: hvorfor bliver I afvist af lægen, når du ringer og er urolig for din lille søns helbred? Det ville jeg simpelthen ikke have fundet mig i. Tager han dig ikke alvorligt? og hvorfor ikke? Ser han dig som for overbeskyttende? Der er da al for lang tid til 16 november. 

KH

Han afviste mig ikke som sådan men måtte fortælle at i telefontiden var der ca. kun3-4 min til hver patient og at han ikke i telefontiden kunne nå at lave en henvisning...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

twinboys

LouiseNielsen skriver:

Super ide... Du er en fantastisk mor!!

Go weekend til jer....

Tak søde Louise...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

MarianneSonne skriver:

Det kunne da sagtens være at det vil virke. Men måske er 50 stjerner for uoverskueligt for ham? Det kan være at der skal være nogle små belønninger hver gang han runder 10,20,30 osv. Kunne måske bare være at han må bestemme hvad i skal lave en lørdag formiddag, eller at i skal have dessert som han vælger eller lign.

Bare en tanke, men held og lykke.

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Nej for så hopper han fra... har prøvet de der små opgaver og så beløning med det samme eller dagen efter og det virker ikke derfor blev det 50stjerner...

Tror på 50... måske fordi jeg tænker 50% og så er vi halvvejs... snart 100% ... smiler lidt psykologi for mig måske

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Sikke en god ide glæder mig til opdaten når han kommer hjem fra skole

Håber det kan hjælpe ham lidt på vej

Gør jeg også.... weeee han er på vej...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

M.O.A.R.

Super smart ide!

Håber alt kommer til at gå i den rigtige retning inden længe!

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

MaleneF skriver:

Super smart ide!

Håber alt kommer til at gå i den rigtige retning inden længe!

Weeeeeeeeeeeee håber jeg også...

Anmeld

29. oktober 2010

M.O.A.R.

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeee håber jeg også...

Jeg krydser i hver fald hvad jeg kan for jer!

Du lyder som en super mor, og synes det stort af dig at dele denne situation med os på Baby så vi kan følge med i det hele.

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

MaleneF skriver:

Jeg krydser i hver fald hvad jeg kan for jer!

Du lyder som en super mor, og synes det stort af dig at dele denne situation med os på Baby så vi kan følge med i det hele.

Smiler i er jo min støttepæl....

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

sådan! Fed start! Tror det bliver en rigtig god leg og hvor er det dejligt at vide hans lærer er med på legen

Håber virkelig jeres læge henviser med det samme

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

Hej søde

Håber jeres projekt kommer til at fungere , jeg ved hvor opslidende det er når børn ikke vil spise , min datter har været der i et par år da hun var lille   Mad var hendes fjende og hun var klart undervægtig , Oliver begynder pludselig at spise igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.