Imorges aftalte jeg med jeg med Oliver at vi skal lege en stjerneleg hver gang vi skulle spise...
Dvs
Morgenmad
Madpakke i skolen / frokost hjemme
Aftensmad
Proteindrik
Hver gang han får sin mad om han så selv har vælger den eller jeg har vælger får han en stjerne på et ark vi har lavet ud for det måltid på dagen han har spist...Dvs der udløser en stjerne hvis han bare går igang og spiser... Han behøver ikke spise op men bare smager på det og tager nogle mundfulde... Når vi så har nået 50 stjerner må han få en campingbus han længe har drømt om...
Når han så når sit mål og har fået campingbussen må vi så lave en ny aftale...Det skal han så være med til at bestemme hvad beløningen så er...
Imorges fik han første stjerne ud for morgenmaden... Han fik tilbud øllerbrød, smagte på det og spiste faktisk en lille portion... Jahhhh kan ikke få hænderne ned igen...1 stjerne i hus...
Han er nu i skole og lærerne er informeret om vores stjerneleg og de spiller med... Er spændt på om dette her giver pote...

Jeg fik snakket med egen læge idag og han startede med at afvise mig da en telefontid maks må vare 3-4 min men jeg fik holdt hovedet højt og fortsatte og ja han sagde først om det ikke kunne vente til den 16. nov hvorefter jeg sagde ventetid her og ventetid der og bad ham henvise Oliver til Risskov og han sluttede samtalen med : " jeg ser på det " håber det var et godt tegn og at han henviser Oliver...
Det var alt for denne gang... update når min elskede Oliver kommer hjem fra skole...
Majbritt
Anmeld