For jer der vil følge Oliver... spiseproblemer ( dagbog )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.430 visninger
57 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

twinboys

Imorges aftalte jeg med jeg med Oliver at vi skal lege en stjerneleg hver gang vi skulle spise...

Dvs

Morgenmad

Madpakke i skolen / frokost hjemme

Aftensmad

Proteindrik

Hver gang han får sin mad om han så selv har vælger den eller jeg har vælger får han en stjerne på et ark vi har lavet ud for det måltid på dagen han har spist...Dvs der udløser en stjerne hvis han bare går igang og spiser... Han behøver ikke spise op men bare smager på det og tager nogle mundfulde... Når vi så har nået 50 stjerner må han få en campingbus han længe har drømt om...

Når han så når sit mål og har fået campingbussen må vi så lave en ny aftale...Det skal han så være med til at bestemme hvad beløningen så er...

Imorges fik han første stjerne ud for morgenmaden... Han fik tilbud øllerbrød, smagte på det og spiste faktisk en lille portion... Jahhhh kan ikke få hænderne ned igen...1 stjerne i hus...

Han er nu i skole og lærerne er informeret om vores stjerneleg og de spiller med... Er spændt på om dette her giver pote...

Jeg fik snakket med egen læge idag og han startede med at afvise mig da en telefontid maks må vare 3-4 min men jeg fik holdt hovedet højt og fortsatte og ja han sagde først om det ikke kunne vente til den 16. nov hvorefter jeg sagde ventetid her og ventetid der og bad ham henvise Oliver til Risskov og han sluttede samtalen med : " jeg ser på det " håber det var et godt tegn og at han henviser Oliver...

Det var alt for denne gang... update når min elskede Oliver kommer hjem fra skole...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Maja88

det lyder som et meget spændene projekt.... men hvad er for historien????

hehe og så her kommer dumme jeg, men hvad er en campingbus???¨

held og lykke med stjernelegen- håber det giver pote

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Maja88 skriver:

https://www.baby.dk/debat/71288pi1/boern-6-aar/saa-hopper-jeg-ud-af-min-skal----kan-ikke-mere----.aspx

Anmeld

29. oktober 2010

TbCp

Ahh super smart ide!

Gør i så det samme med Alexander, eller synes han det er ok at det kun er hans bror der får stjerner?

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Årh hvor jeg håber for jer at det virker  

Anmeld

29. oktober 2010

BabyMus

Det er da bare en SUPER god idé! Håber det kommer til at gå den rigtige vej inden længe. (:

Anmeld

29. oktober 2010

serinasmor

det var da en rigtig god ide

tænker at i må lave lidt det samme for alexander hvis han føler sig snydt ... bare med at han nu gør noget han ikke er så glad for .. bad, rydde op, hjælpe mor med opvaken eller tage af bordet

Anmeld

29. oktober 2010

Sasja77

Mega god idé! Jeg glæder mig til at læse mere og håber at det langsomt men sikkert lykkedes for Jer

(Der knækkede du måske lige en kode;-) )

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Maja88 skriver:

https://www.baby.dk/debat/71288pi1/boern-6-aar/saa-hopper-jeg-ud-af-min-skal----kan-ikke-mere----.aspx

og en campingbus er et stykke legetøj...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

TbCp skriver:

Ahh super smart ide!

Gør i så det samme med Alexander, eller synes han det er ok at det kun er hans bror der får stjerner?

Øv siger han men jeg har fortalt ham at han også fik alverden da han havde spiseproblemer som 1årig...

Håber den går ellers må vi jo finde på noget smart til ham også

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.