For jer der vil følge Oliver... spiseproblemer ( dagbog )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

twinboys

Skouboe skriver:

Årh hvor jeg håber for jer at det virker  

Håber jeg også... Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

twinboys

BabyMus skriver:

Det er da bare en SUPER god idé! Håber det kommer til at gå den rigtige vej inden længe. (:

Jeps det håber jeg også

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

serinasmor skriver:

det var da en rigtig god ide

tænker at i må lave lidt det samme for alexander hvis han føler sig snydt ... bare med at han nu gør noget han ikke er så glad for .. bad, rydde op, hjælpe mor med opvaken eller tage af bordet

Griner han er super dygtig til at hjælpe og lave dit og dat så den kan jeg ikke rigtig bruge... nå hovedet i blød...

Majbritt

Anmeld

29. oktober 2010

Christina.78

29. oktober 2010

twinboys

Sasja77 skriver:

Mega god idé! Jeg glæder mig til at læse mere og håber at det langsomt men sikkert lykkedes for Jer

(Der knækkede du måske lige en kode;-) )

Ja jeg håber... den er prøvet før man da var han ikke motiveret... måske han er nu og håber han holder ved.... farmand synes rigtig godt om idéen ...

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

Christina.78 skriver:

Takker smukke

Anmeld

29. oktober 2010

Kildebakken

Jeg kan ikke lade være med at spørge: hvorfor bliver I afvist af lægen, når du ringer og er urolig for din lille søns helbred? Det ville jeg simpelthen ikke have fundet mig i. Tager han dig ikke alvorligt? og hvorfor ikke? Ser han dig som for overbeskyttende? Der er da al for lang tid til 16 november. 

KH

Anmeld

29. oktober 2010

LouiseNielsen

Super ide... Du er en fantastisk mor!!

Go weekend til jer....

Anmeld

29. oktober 2010

Mi

Det kunne da sagtens være at det vil virke. Men måske er 50 stjerner for uoverskueligt for ham? Det kan være at der skal være nogle små belønninger hver gang han runder 10,20,30 osv. Kunne måske bare være at han må bestemme hvad i skal lave en lørdag formiddag, eller at i skal have dessert som han vælger eller lign.

Bare en tanke, men held og lykke.

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. oktober 2010

FruEllingsen

Sikke en god ide glæder mig til opdaten når han kommer hjem fra skole

Håber det kan hjælpe ham lidt på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.