Hvornår kommer de i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2008

bette

mikkel bliver puttet mellem 19-20 og så står han op igen 7.15 ca:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Louise mortil4

puha, her klager vi ikke, Lærke og Liv bliver puttet kl 19 ca og sover til kl 8 hvis der ikke er nogen der vækker dem, til middag sover de mellem 2 og 4 timer lidt efter hvornår de bliver puttet.

Knus Louise

Anmeld

8. august 2008

Tikki

Iza sover omkring kl. 19.30 og til kl. 6.15-6.30 sådan ca. Nogle dage til kl. 7.30, men det er ikke alt for tit, men dejligt, når det sker ;) Hun kn også godt finde på at vågne kl. 5, men så får hun ganske bestemt at vide, at det er nat endnu :D

Hun sover derudover 1 lur om dagen ret præcist fra 11.45 til ca. 13.30.

Anmeld

8. august 2008

mor til en del

Her roder vi for tiden rundt i sovetiderne, dog mest om dagen.

Cilas puttes imellem 19.30 - 20.30. og sover derpå til et sted imellem 2 og 4, hvor han forlanger bryst, derefter sover han hos mig indtil kl. 6, da letter farmand sig, og så vil sønnik bare med. Jeg får så lov til at sove helt alene i dobbeltsengen indtil kl. 6.30:$

Om dagen sover han en lille formiddagslur fra 8 til 8.45, men så kommer problemet for han sover så først til middag omkring kl. 14, og det dutter ikke rigtig, så det ender jo nok med at formiddagsluren inddrages, men han er bare så træt og pylret.....men det kan jo også være at drengen finder et helt andet mønster når han starter i DP, jeg vil ikke bruge den helt store energi på det, men vente os se.......

Lisbeth

Anmeld

8. august 2008

Lene76

Viktor kommer i seng mellem kl 19 og 20 og sover normalt til kl ca 8 næste morgen, men i vores ferie oplevede vi at han sov til kl 10.... dejlige dreng(L)

han sover ik formiddag mere, men tager en middagslur fra ca 13 til 15 sådan plus minus, nogen dage er vi nød til at putte ham igen kl 16,30 til an lille lur på ca 1 time ellers spiser han intet om aften.... har prøvet en dag hvor han falde i søvn imens han spiste ved bordet, kameraet var desværre flat for batteri så fik ingen billeder af det hehe men sjovt var det8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.