Hvornår kommer de i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2008

linemus

Her er der puttetid fra 19.30-20 (på de gode dage, hvor vi når alt til tiden). Og så sover de til 6.30-7.

Synes det lyder meget rimeligt med Emmas puttetid, når hun kommer så tidligt op.

knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Tynen

Med fare for at ødelægge det for mig selv, vil jeg nu trodse skæbnen og fortælle at Stella kommer i seng mellem 20.30 og 2130.

Det kommer lidt an på om hun får en lur, når hun kommer fra DP.

Savner de dage hvor hun sov kl. 20 SHARP!
Men rytme skal vi åbenbart ikke have noget af længere ;)

Anmeld

8. august 2008

ka li ja

efter arthur begyndte i dp, er han træt allerede kl 17....
så vi strækker den, med tidlig aftensmad, og bad osv, og så kommer han i kassen omkring kl 19. og så sover han ca til kl 7.

Anmeld

8. august 2008

Mikkelmusen

hvordan pokker får i dem til at sove næsten 12 timer? det er bare umuligt herhjemme. vi kan godt rykke hende 1 time hvis hun kommer rigtig sent i seng. så sover hun til 5,30 men ellers 4,30. GIV MIG NOGLE TRICKS :D

Anmeld

8. august 2008

Muffinmus

Altså.... nu har jeg efterhånden hørt SÅ meget om de sengetide og læst mig til en million ting.
Fatsslået er at børn i vores børns alder bør komme i seng mellem 18-19.30 ca og ikke senere..og op omkring kl 6-7 hvis det passer ind med arbejde..ellers før:)
Og det er faktisk også den rytme vi hele tiden har kørt efter.
I seng mellem 18.15 og 19.30 og op mellem 5.45-6.00. Så det er jo perfekt herhjemme og er SÅ glad for at han nemt er i den rigtige rytme så vi ikke skal/skulle lave den op til DP start osv.....

Anmeld

8. august 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Med fare for at ødelægge det for mig selv, vil jeg nu trodse skæbnen og fortælle at Stella kommer i seng mellem 20.30 og 2130.

kan du ikke putte hende tidligere på aftenen, i stedet for at lægge hende til at sove når hun kommer hjem??
så har i da en aften alene... jeg elsker vores sover før 20-20.30 hver dag!!!

Anmeld

8. august 2008

Marco2

Vi starter som regel putningen kl. 19. Og så varierer det meget hvornår damen har tænkt sig at overgive sig til søvnen. Men de sidste par dage hvor hun har været i vugger nogle timer selv, er hun træt, så det har ikke taget så lang tid. Hun sover vel ved 19.30-20.00 tiden... Og så vågner hun ved 6-7-tiden om morgenen. Men det bliver sikkert også mere fast, når hun starter fuldt op i vuggeren. AG - vil ta' en morfar på fifaen

Anmeld

8. august 2008

Susan1978

Emil kommer i seng kl 1930-20.00 og sover gerne til 630-7..

Anmeld

8. august 2008

Siber

Johanna kommer i seng ved 18.30-19.00 tiden, og vågner ved 5.30-7 tiden, det svinger rigtig meget!
Hvos hun vågner 5.30 får hun en lille lur på en time mellem 7 og 8, hvis jeg møder kl. 9, og ellers sover hun kun en lur på mellem 1og 3 timer, det svinger også meget!

Alma på 3 år, kommer i seng ved 19.30 tiden og sover gerne til kl. 8.00

Knus Siber

Anmeld

8. august 2008

Tynen

ka li ja skriver:

Tynen skriver:

kan du ikke putte hende tidligere på aftenen, i stedet for at lægge hende til at sove når hun kommer hjem??
så har i da en aften alene... jeg elsker vores sover før 20-20.30 hver dag!!!

Joo, det kunne jeg måske godt - Men på den anden side kan jeg også godt lide at sove til klokken 8 (C)
Man kan åbenbart ikke både få morgenen og aftenen.

Ej, problemet er at hun er SÅ træt når hun bliver hentet fra Dpén klokken 16.
Vi kan næsten ikke engang trække den til 1730 så.

Hun sover ikke så meget om dagen (1 time-1½) og vågner omkring kl. 13 og så er der længe til kl. 19-20 stykker.

Nu kommer hun lige ud en halv time - 3 kvarter kl. 1630 senest og så kan hun holde den til klokken 21.
Selvfølgelig er det lidt træls, men jeg vil hellere have et glad barn om eftermiddagen, end en træt tudebebs :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.