Hvornår kommer de i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Hyner

Ungerne altså????

Her er Emma FÆRDIG kl 18-18.30 Hun er godt nok også oppe kl 5.45 meen synes nu ikke det er meget man ser til sin pusling..
Hva med jeres mini-voksne mennesker???

Krams Henriette -der lige har trænet agility og er nu rimelig brugt:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Nadi

Oliver er blevet puttet her kl 21 ca, det er der han kommer i seng. Hvis det bliver for tidligt så vågner han efter ikke særlig lang tid og er total frisk. Så her er det ved 21 tiden han bliver puttet.

-Nadia

Anmeld

7. august 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Ungerne altså???? Her er Emma FÆRDIG kl 18-18.30 Hun er godt nok også oppe kl 5.45 meen synes nu ikke det er meget man ser til sin pusling.. Hva med jeres mini-voksne mennesker??? Krams Henriette -der lige har trænet agility og er nu rimelig brugt:)[/citat] Laura er først lige blevet puttet nu her... Men vi har været hjemme ved mor og far, og der faldt hun i søvn i Kai's arme... Betina

Anmeld

7. august 2008

Hyner

Nadi skriver:

Oliver er blevet puttet her kl 21 ca, det er der han kommer i seng. Hvis det bliver for tidligt så vågner han efter ikke særlig lang tid og er total frisk. Så her er det ved 21 tiden han bliver puttet.

-Nadia

Oki hvor vildt.... Jeg kan ikke holde Emma oppe så længe.... Så falder hun i søvn i mine arme eller på gulvet eller op ad hunden(L)

Anmeld

7. august 2008

heaven

her er det 19.30 - 20.00................. måske ændrer det sig, når nu han kommer igang med dp for real, og engang kommer ned på 1 lur...;)

Jannie

Anmeld

7. august 2008

ivfmarie

Malten er færdig som gårdsanger senest 18.30. Det er lige alt det at han når at tygge af munden inden han ryger i kanen 8D

Men så er det tilgengæld også morgen kl 5!! Yaiks!!!!

Anmeld

7. august 2008

Nadi

Hyner skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

Oki hvor vildt.... Jeg kan ikke holde Emma oppe så længe.... Så falder hun i søvn i mine arme eller på gulvet eller op ad hunden(L)

hehe op af hunden :D Hvor sødt! Oliver sover om formiddagen i 45 min ca og så får han en middagslur på 3 timer ca og så er han frisk der til kl 21. Men det passer os fint nok egentlig...

Anmeld

7. august 2008

Mikkelmusen

Filuca sover 20-04.30... SKØNT!!! >(>(>(

Anmeld

7. august 2008

birgittemarie

Her bliver ormen puttet som regel kl. 21, men hvis hun har nægtet at sove sin anden middagslur, kan man som regel få hende i seng ved 20-tiden. Vi har prøvet alt muligt for at få hende til at sove tidligere, men hun er vist bare B-menneske som sin mutti.
Til gengæld sover hun til 7.30 hver dag uanset om hun er faldet i søvn kl. 20 eller 23...

Anmeld

8. august 2008

Millebasse

Her går Basse kold kl 19!! Så er han bare træt og falder i søvn med det samme han rører hovedpuden (L) Bliver det senere bliver han vrøvlet og svær at få til at sove.. Han sover til ca. 6.15 hver morgen også hvis han kommer senere i seng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.