Manduca bæresele - info ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.039 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

2babygirls

Hej Skønne tøser

Viiiil rigtig gerne have en manduca bæresele, MEN manden vil helst have den i sort hvis nu vi får en dreng næste gang.

Er der nogen der kan fortælle mig om stoffet? er det nem at rengøre hvis der kommer noget på?
Sort er nemlig i rest til december, og så længe vil vi ikke vente

SÅ vi har snakket om hvid....

HJÆLP !! fortæl gerne en masse om bæreselen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mumto3

Den er genial, fantastisk, den mest solgte slynge i Tyskland, og efter at have prøvet over 40 forskellige slynger kan jeg kun sige: JA; det kan jeg godt forstå. Den er bare så FED! At det næsten er ubeskriveligt.

Den er med klik-spænder og dermed mere 'mande-egnet' en mange alm. slynger, så mænd generelt synes er for fimset.

Et alternativ kunne være en Ergo eller en Beco.

Det eneste minus ved Maducanen er at den er ikke god til de helt små. De skal helst være mindst 4 mdr og gerne 6 (nogle 8mdr) gamle før man for alvor kan bruge den. Men så er den også bare KANON!!!!

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Den er FANTASTISK!!!!!  ELSKER DEN!!!!!

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Den er FANTASTISK!!!!!  ELSKER DEN!!!!!

hvornår begyndte du at bruge den?? Madeleine er knap 3 uger, men en kæmpe hyggemus som helst vil hænge på skuldren...

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

hvornår begyndte du at bruge den?? Madeleine er knap 3 uger, men en kæmpe hyggemus som helst vil hænge på skuldren...

Så ville jeg vælge en slynge, evt en Mei Tai eller en lommeslynge. Det brugte jeg til Runa i starten fordi hun hadede Manducen og sad elendigt i den. Jeg startede op med Manducaen da hun var 3½ måned for da var benene lange nok til at hun sad behageligt. Og nu hvor hun er 5 måneder bruger vi den hele tiden, også på ryggen...super! Det bedste babykøb EVER 

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Så ville jeg vælge en slynge, evt en Mei Tai eller en lommeslynge. Det brugte jeg til Runa i starten fordi hun hadede Manducen og sad elendigt i den. Jeg startede op med Manducaen da hun var 3½ måned for da var benene lange nok til at hun sad behageligt. Og nu hvor hun er 5 måneder bruger vi den hele tiden, også på ryggen...super! Det bedste babykøb EVER 

er der nogle slynger du vil forslå??  Kan da godt se det med at fusserne ikke ligefrem er så lange at det er helt behageligt endnu

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

er der nogle slynger du vil forslå??  Kan da godt se det med at fusserne ikke ligefrem er så lange at det er helt behageligt endnu

Jeg har denne her som jeg er super glad for, den kan også fåes i UK så man undgår et told smæk

https://www.baby.dk/debat/64259pi1/snik-snak-om-baeredimser/seeee-hvad-vi-har-faaet-.aspx

Og da Runa var helt lille havde jeg denne lommeslynge som vi begge var rigtig glade for - den er nærmest idiotsikker at tage på:

http://www.filabel.dk/shop/Slynger/Slynger+Lommeslynger/pr-HOTSL-11939.aspx

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Det er bedst at vælge noget når de er helt små, hvor de kan sidde helt inde i den, evt i frøstilling eller ligesom på hug, ligesom inde i maven. Der findes masser af bærevejledninger på You Tube, både på Mei Tais og Manducaer...de har hjulpet mig rigtig meget

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Det er bedst at vælge noget når de er helt små, hvor de kan sidde helt inde i den, evt i frøstilling eller ligesom på hug, ligesom inde i maven. Der findes masser af bærevejledninger på You Tube, både på Mei Tais og Manducaer...de har hjulpet mig rigtig meget

Ja lige som i maven.. Den stilling nyder hun rigtig meget, den lille trold.. Vil i hvert fald have et "våben" så man ikke bliver mere lang i armene af at holde hende tæt og trøste når hun ikke vil overgive sig til søvnen

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Ja lige som i maven.. Den stilling nyder hun rigtig meget, den lille trold.. Vil i hvert fald have et "våben" så man ikke bliver mere lang i armene af at holde hende tæt og trøste når hun ikke vil overgive sig til søvnen

Nemlig...herhjemme smider jeg Runa på ryggen og så binder jeg Mei Tai´en og så er hun klar til at komme ned og vaske tøj i vaskehuset sammen med mig. Det er så hyggeligt..selvom det tog noget overvindelse at smide hende derom OG give slip på hende mens hun lå på ryggen så jeg kunne hive bærestykket op om hende. Men det gik  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.