Manduca bæresele - info ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mille83

dorthemus skriver:

Selvfølgelig er det da okay  Jeg siger Manducaen, for bærekomforten for både barn og voksen er suveræn! Man kan bære rigtig længe på grund af de polstrede seler...jeg krydser selerne bagpå og så er den supernem at tage af og på...din datter har en rigtig god alder til en Manduca

Så kiggede jeg lige Youtube, og de videoer jeg lige fandt så en manduca meget mere besværlig ud end ´mei tai.....Det skal jo helst være en jeg kan tage hurtigt på, men samtdidig med god støtte......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

dorthemus

Mille83 skriver:

Så kiggede jeg lige Youtube, og de videoer jeg lige fandt så en manduca meget mere besværlig ud end ´mei tai.....Det skal jo helst være en jeg kan tage hurtigt på, men samtdidig med god støtte......

Det er den ikke., tro mig!! .hvis du har én så ringer du bare og jeg guider dig igennem lynhurtigt. Det har jeg gjort flere gange for andre  Jeg fik selv telefonhjælp af Mumto3..

Anmeld

28. oktober 2010

Mille83

dorthemus skriver:

Det er den ikke., tro mig!! .hvis du har én så ringer du bare og jeg guider dig igennem lynhurtigt. Det har jeg gjort flere gange for andre  Jeg fik selv telefonhjælp af Mumto3..

Hehe tak  Jeg sover lige på det, mei tai er jo super flot, har en babybjørn, men har ikke brugt den vildt mange gange....og syntes hun er for stor til den nu.

Men de mei taiér uhhh mønstrene er fine......

Så mei tai eller manduca it is........

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

Mumto3 skriver:

Til en 3 uger gammel baby vil jeg klart anbefale en lommeslynge, skråslynge eller en strækvikle. En af dem ville være super at bruge fra nu af og indtil hun er stor nok til at komme i Maducan. Hvis I vælger en skråslynge, så vil den også kunne bruges længe. Jeg bliver stadig stoppet i Netto når jeg har min pige på 2½ år i skråslyngen, og mødrene bare kan se hvor smart det er OGSÅ at bruge slynge til store børn! Så skråslyngen har 'lang leve tid' men tjener et helt andet formål en maducanen.

Nu har vi prøvet at bestille en ring slynge fra mamslife, så glæder mig til at afprøve om det er et hit hos musen og faar

Anmeld

28. oktober 2010

Mumto3

Tina&Martin skriver:

Nu har vi prøvet at bestille en ring slynge fra mamslife, så glæder mig til at afprøve om det er et hit hos musen og faar

Tilllykke med det! Den er også god.

Husk at hvis I ikke kan få det til at fungere, så bed nogen om hjælp. Ofte er det ganske lidt der skal til, at tingene fungere rigtig godt!

Anmeld

29. oktober 2010

Corn

Jeg har "kun" brugt ringslynge og en lignende ting, Babybag, til de to store, men manglede denne gang en dims, hvor jeg havde mere frihed i hænder og arme til at løfte, trøste, give tøj på osv...

Så jeg købte en mei tai og den er i brug hver dag, dog kan det være lidt trist at stå i regnen på en parkeringsplads og binde mei tai

Ringslyngen bruger jeg nu mest, hvis det kun er i meget kort tid, Babybag'en er polstret i bunden og har jeg brugt, når jeg har fx har tænkt mig at lægge baby fra mig i den, sådan at når baby faldt i søvn, så tog jeg selen af og lagde i fx indkøbsvognen-dejlig blød, og mei tai bruger jeg, når jeg ikke aner hvor lang tid det tager, fx centret.

Aslan er nu 4 mdr. og sidder på maven af mig, storebror på tre har pladsen på ryggen og nyder den gode udsigt når han sidder der, og jeg ææææææælsker min mei tai...

Anmeld

29. oktober 2010

2babygirls

Mumto3 skriver:

Tilllykke med det! Den er også god.

Husk at hvis I ikke kan få det til at fungere, så bed nogen om hjælp. Ofte er det ganske lidt der skal til, at tingene fungere rigtig godt!

Hihi, så bliver du lige min go-to-person

Anmeld

29. oktober 2010

Mumto3

Tina&Martin skriver:

Hihi, så bliver du lige min go-to-person

Du skal være velkommen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.