Manduca bæresele - info ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Nemlig...herhjemme smider jeg Runa på ryggen og så binder jeg Mei Tai´en og så er hun klar til at komme ned og vaske tøj i vaskehuset sammen med mig. Det er så hyggeligt..selvom det tog noget overvindelse at smide hende derom OG give slip på hende mens hun lå på ryggen så jeg kunne hive bærestykket op om hende. Men det gik  

åhh det lyder bare hyggeligt..

Nu hænger Madeleine på fars skuldre og blunder.. ikke om hun vil være i liften og sove... suuuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mille83

dorthemus skriver:

Den er FANTASTISK!!!!!  ELSKER DEN!!!!!

Nu er jeg forvirret 

Har du en Manduca el Mei tai?? Og hvis du har begge, hvilken en er bedst??

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

åhh det lyder bare hyggeligt..

Nu hænger Madeleine på fars skuldre og blunder.. ikke om hun vil være i liften og sove... suuuk

Nej de er en udfordring lige fra starten...tillykke med hende og valget af bæreseler

Så du de links jeg gav dig??

Anmeld

28. oktober 2010

2babygirls

dorthemus skriver:

Nej de er en udfordring lige fra starten...tillykke med hende og valget af bæreseler

Så du de links jeg gav dig??

ja, det er helt sikkert noget jeg skal kigge nærmere på.. det er jo en kæmpe jungle med alt det man skal lære om sin "nye hobby"

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Mille83 skriver:

Nu er jeg forvirret 

Har du en Manduca el Mei tai?? Og hvis du har begge, hvilken en er bedst??

Jeg har begge  Jeg er gladest for Manducaen, men bærer Runa rigtig meget i MT´en på ryggen.

De er fantastiske begge to

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Tina&Martin skriver:

ja, det er helt sikkert noget jeg skal kigge nærmere på.. det er jo en kæmpe jungle med alt det man skal lære om sin "nye hobby"

Ja er du vimmer mand, jeg googlede også mig selv grøn i hovedet over alle de valgmuligheder. Men det kan altså godt betale sig, at kigge sig godt forså man finder den model der passer én og ens barn bedst...eller have flere at vælge imellem, som jeg har haft

Anmeld

28. oktober 2010

Mille83

dorthemus skriver:

Jeg har begge  Jeg er gladest for Manducaen, men bærer Runa rigtig meget i MT´en på ryggen.

De er fantastiske begge to

Hehe du er dronningen af bæreseler tror jeg

Nicoline er fra 17 maj, så godt 5 mdr, hvilken en af dem vil du anbefale til når jeg bare skal gå med hunden, den skal være hurtig/nem og tage på og god for ryggen....... Håber det er ok jeg spørger

Anmeld

28. oktober 2010

Mumto3

Til en 3 uger gammel baby vil jeg klart anbefale en lommeslynge, skråslynge eller en strækvikle. En af dem ville være super at bruge fra nu af og indtil hun er stor nok til at komme i Maducan. Hvis I vælger en skråslynge, så vil den også kunne bruges længe. Jeg bliver stadig stoppet i Netto når jeg har min pige på 2½ år i skråslyngen, og mødrene bare kan se hvor smart det er OGSÅ at bruge slynge til store børn! Så skråslyngen har 'lang leve tid' men tjener et helt andet formål en maducanen.

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Mille83 skriver:

Hehe du er dronningen af bæreseler tror jeg

Nicoline er fra 17 maj, så godt 5 mdr, hvilken en af dem vil du anbefale til når jeg bare skal gå med hunden, den skal være hurtig/nem og tage på og god for ryggen....... Håber det er ok jeg spørger

Selvfølgelig er det da okay  Jeg siger Manducaen, for bærekomforten for både barn og voksen er suveræn! Man kan bære rigtig længe på grund af de polstrede seler...jeg krydser selerne bagpå og så er den supernem at tage af og på...din datter har en rigtig god alder til en Manduca

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Til en 3 uger gammel baby vil jeg klart anbefale en lommeslynge, skråslynge eller en strækvikle. En af dem ville være super at bruge fra nu af og indtil hun er stor nok til at komme i Maducan. Hvis I vælger en skråslynge, så vil den også kunne bruges længe. Jeg bliver stadig stoppet i Netto når jeg har min pige på 2½ år i skråslyngen, og mødrene bare kan se hvor smart det er OGSÅ at bruge slynge til store børn! Så skråslyngen har 'lang leve tid' men tjener et helt andet formål en maducanen.

Hihi mine bæredimser vækker også altid opsigt når jeg er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.