jeg er lige begyndt at sy.. (babytøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Chamomile

Hvor er det sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Isabella_mor

D & A's mor skriver:

Det ligger ikke liiige i nærheden (bor i Århus ) Men mon ikke der findes en stof 2000 her...?

jooo det skulle der da nok gøre  

Anmeld

30. oktober 2010

Ina33

Ihhh hvor er du god!!!  

Da jeg var helt ung syede jeg også lidt, og nu vil jeg bare så gerne igang igen, men er stof ikke blevet enormt dyrt?

Jeg mener kan det overhovedet betale sig at sy selv?

Hmm jeg må kigge efter en brugt symaskine.

Anmeld

30. oktober 2010

Isabella_mor

Loppe skriver:

Ihhh hvor er du god!!!  

Da jeg var helt ung syede jeg også lidt, og nu vil jeg bare så gerne igang igen, men er stof ikke blevet enormt dyrt?

Jeg mener kan det overhovedet betale sig at sy selv?

Hmm jeg må kigge efter en brugt symaskine.

jeg giver ca 60 kr på meter...  det er lidt pebret... men så får man det også lige som man vil have det og det er jo meget fedt at lave noget selv  

Anmeld

31. oktober 2010

Isabella_mor

TADAAAAAAA

mine første smækbukser syet efter et rigtigt købemønster. syet i sort baby fløjl, og hjemmelavet forlomme (det var ikke en del af mønsteret)  om jeg er stolt, JADA 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

isabellamor skriver:

TADAAAAAAA

mine første smækbukser syet efter et rigtigt købemønster. syet i sort baby fløjl, og hjemmelavet forlomme (det var ikke en del af mønsteret)  om jeg er stolt, JADA 

ÅÅÅRrrrrh skat, hvor er de fine

Du er så dygtig

Anmeld

31. oktober 2010

Isabella_mor

Jarnsaxa skriver:

ÅÅÅRrrrrh skat, hvor er de fine

Du er så dygtig

Taaaak Smukke... ja jeg er begyndt at være RIMELIG sej til det skidt...  jeg er helt hooked.. om lidt går jeg i gang med at sy den skide ammepude jeg har købt.... en pølse. og så skal den have monsterbetræk. det er SÅ sejt...  wohoo...

Anmeld

31. oktober 2010

Barbamama

Ha ha og jeg sidder bare og tænker: SKRIV NU at du sælger det!!! Er da helt vild med det der pingvin-mønster!!! Og de der smækbukser!!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Isabella_mor

michella80 skriver:

Ha ha og jeg sidder bare og tænker: SKRIV NU at du sælger det!!! Er da helt vild med det der pingvin-mønster!!! Og de der smækbukser!!!!

jeg overvejer da at begynde at sy en masse og så sælge lidt måske pr bestilling.. og i forskellige størrelser    men jeg vil ikke sælge noget før jeg føler mig dygtig nok. det skal jo være kvalitet før jeg vil sælge noget...  

men jo jeg kunne da mega godt tænke mig at sy en masse.. også kjoler og den slags.. (nu jeg ikke skal have en pige jo=) men vi får se... jeg har mange planer, men hvor mange planer jeg får ført ud når den lille kommer kan jeg jo slet slet ikke vide endnu...  

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

isabellamor skriver:

jeg overvejer da at begynde at sy en masse og så sælge lidt måske pr bestilling.. og i forskellige størrelser    men jeg vil ikke sælge noget før jeg føler mig dygtig nok. det skal jo være kvalitet før jeg vil sælge noget...  

men jo jeg kunne da mega godt tænke mig at sy en masse.. også kjoler og den slags.. (nu jeg ikke skal have en pige jo=) men vi får se... jeg har mange planer, men hvor mange planer jeg får ført ud når den lille kommer kan jeg jo slet slet ikke vide endnu...  

He he sig endelig til!!! Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.