jeg er lige begyndt at sy.. (babytøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

VIPpigen

Mette. skriver:

Undskyld jeg blander mig, men jeg syer også selv den slags bukser. Jeg bruger et snitmønter fra MINIKREA som kan købes her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-10301-snitmoenster-2151p.html

Man kan selvfølelig også gøre det på den anden måde, men her er hvertfald et konkret mønster.  

De er bare kanon gode de minikrea mønstre, jeg har helt forelsket mig i det. Og de er bare super nemme. Og er der nogen problemer kan man skrive til dem, så sender de en ny/bedre vejledning end den som følger med. Deres vejledning er kun til easy mønstre, og så er der deres variationer som jeg bøvlede med, skrev en mail, og dagen efter havde de forklaret hvordan jeg skulle gøre det.

Så kan kun bakke op om minikrea... Og hvis det er kan de købes i panduro, til samme pris som på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Isabella_mor

Mette. skriver:

Undskyld jeg blander mig, men jeg syer også selv den slags bukser. Jeg bruger et snitmønter fra MINIKREA som kan købes her:

http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-10301-snitmoenster-2151p.html

Man kan selvfølelig også gøre det på den anden måde, men her er hvertfald et konkret mønster.  

helt i orden. min måde er også lidt "hjemmelavet" havde ikke lige nogle mønstre. men det gav et fint resultat og så har jeg fået lavet min egen skarbelon som der så kan forbedres lidt jo bedre man blir

Anmeld

30. oktober 2010

Isabella_mor

gik lige shop amok i stof 2000 i går og købte endda et møster til både posebukser og til smækbukser... så i dag har jeg syet smækbukser. men de mangler en del endnu.. men jeg orker ikke mere... ^_^ men når de er færdige så kommer der self et billede op af dem

Anmeld

30. oktober 2010

LinLin

isabellamor skriver:

YAAAY der fik jeg lige syet de grønne bukser færdig, med rib i "fod enden". og så lavede jeg sgu også lige en hue til og syede velcro i hagesmækken, Nu har jeg lige et sæt tøj til min lille purk.. <3 

Wauw! Super flotte! Hvor har du købt stoffet? (kan overhovedet ikke sy selv men har da et par stykker jeg kunne lokke til at gøre det for mig )

Anmeld

30. oktober 2010

Isabella_mor

D & A's mor skriver:

Wauw! Super flotte! Hvor har du købt stoffet? (kan overhovedet ikke sy selv men har da et par stykker jeg kunne lokke til at gøre det for mig )

jeg købte stoffet i stof 2000 på fisketorvet de har masser af fine prints på

Anmeld

30. oktober 2010

Janni.

Får da selv helt lyst til at prøve med at sy lidt tøj til vores kommende dreng. 

Det ser bare så godt ud 

Anmeld

30. oktober 2010

Isabella_mor

Buito skriver:

Får da selv helt lyst til at prøve med at sy lidt tøj til vores kommende dreng. 

Det ser bare så godt ud 

og det er virkelig slet ikke særlig svært...  så det er bare at kaste sig ud i det...

Anmeld

30. oktober 2010

LinLin

jeg købte stoffet i stof 2000 på fisketorvet de har masser af fine prints på

Det ligger ikke liiige i nærheden (bor i Århus ) Men mon ikke der findes en stof 2000 her...?

Anmeld

30. oktober 2010

Chamomile

Hvor er det sødt

Anmeld

30. oktober 2010

Chamomile

Hvor er det sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.