jeg er lige begyndt at sy.. (babytøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.339 visninger
42 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Isabella_mor

her er lige en lille forsmag på hvad jeg gerne skulle blive lidt bedre til at kunne lave...

savlesmækkerne er lavet sammen med min venninde..

resten er all by my self.

de sorte/gra pingvin bukser er til en barselsgave til naboen

og de grønne er ikke færdige endnu men de bliver magen til de sorte. bare med grøn rib..

jeg er lidt stolt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Guldet

isabellamor skriver:

her er lige en lille forsmag på hvad jeg gerne skulle blive lidt bedre til at kunne lave...

og de grønne er ikke færdige endnu men de bliver magen til de sorte. bare med grøn rib..

jeg er lidt stolt..

Hvor er du go og hvor er de bukser søde.. kan man få en opskrift?

Anmeld

28. oktober 2010

Isabella_mor

hvordan gir man en opskrift...  ? jeg tog bare nogle bukser jeg havde i forvejen. vendte vrangen ud på dem og tegnede 2 skarbeloner... et til forbuks og et til bagbuks.. (det er vidst det der hedder ballon bukser) forbuks er lidt smallere end bagbuks... og så syede jeg det samen og satte noget rib i toppen.. og voila.. et styks babybuks.. dog uden foer. men det kan man jo altid putte i...  hvis jeg vidste hvordan man gjorde det..

hagesmækkerne er syet på et gammelt håndklæde klippet ud og så skal der lige et styk velcro i samlingerne.. bum...  så kan man jo være fancy at sy kantbånd og div på. men vi ville bare lave den billig til vi kunne finde ud af det 100%

Anmeld

28. oktober 2010

Guldet

isabellamor skriver:

hvordan gir man en opskrift...  ? jeg tog bare nogle bukser jeg havde i forvejen. vendte vrangen ud på dem og tegnede 2 skarbeloner... et til forbuks og et til bagbuks.. (det er vidst det der hedder ballon bukser) forbuks er lidt smallere end bagbuks... og så syede jeg det samen og satte noget rib i toppen.. og voila.. et styks babybuks.. dog uden foer. men det kan man jo altid putte i...  hvis jeg vidste hvordan man gjorde det..

hagesmækkerne er syet på et gammelt håndklæde klippet ud og så skal der lige et styk velcro i samlingerne.. bum...  så kan man jo være fancy at sy kantbånd og div på. men vi ville bare lave den billig til vi kunne finde ud af det 100%

Hihi smart.. måske man skulle springe ud i det synes i hvert fald at ballonbukser er så søde.. og med noget sødt stof, så blir det så flot..

Tak for tippet

Anmeld

28. oktober 2010

Isabella_mor

LAURAS MOR skriver:

Hihi smart.. måske man skulle springe ud i det synes i hvert fald at ballonbukser er så søde.. og med noget sødt stof, så blir det så flot..

Tak for tippet

og skabelonerne lavede jeg bare af papir..

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

Slet ikke dårligt af nybegynder. Bukserne ville jeg nok nærmere kalde posebukser, der er en lille forskel, da ballonbukser som regel har elastik i benene (syntes jeg ikke det ser ud som om dine har) men det er heller ikke vigtigt, syntes det er kanon når det er første gang, så fortsæt du bare, så har du talent for det inden længe, og tør kaste dig ud i større opgaver

Anmeld

28. oktober 2010

Isabella_mor

VIPpigen skriver:

Slet ikke dårligt af nybegynder. Bukserne ville jeg nok nærmere kalde posebukser, der er en lille forskel, da ballonbukser som regel har elastik i benene (syntes jeg ikke det ser ud som om dine har) men det er heller ikke vigtigt, syntes det er kanon når det er første gang, så fortsæt du bare, så har du talent for det inden længe, og tør kaste dig ud i større opgaver

ja jeg tror at enderne blev for små til at putte elastik i. men ellers ville jeg også have syet rib i. men jeg kunne ikke lige finde ud af hvordan jeg lige skulle greje det med den symaskine jeg har..  ! det er en meget MEGET gammel Pfaff,,! men jeg er helt sikker frisk på at lave en masse tøj. nok mest til baby..  det er jo sjovest... 

Anmeld

28. oktober 2010

Leonora

isabellamor skriver:

jeg er lidt stolt..

Hvor er det fint...det er også en go ide at komme rib på buksebenene...

Knus fra mig der også elsker at sy

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

isabellamor skriver:

ja jeg tror at enderne blev for små til at putte elastik i. men ellers ville jeg også have syet rib i. men jeg kunne ikke lige finde ud af hvordan jeg lige skulle greje det med den symaskine jeg har..  ! det er en meget MEGET gammel Pfaff,,! men jeg er helt sikker frisk på at lave en masse tøj. nok mest til baby..  det er jo sjovest... 

Det er jo også første gang, det kommer hurtigt med alle de ting når man først har taget på det. Og bestemt god ide med rib i benene. Er selv i gang med posebukser med rib i ben og liv.

Men træning gør mester, og det virker som om du har taget på det ret godt, så det skal nok gå hurtigt... 

Anmeld

28. oktober 2010

Isabella_mor

YAAAY der fik jeg lige syet de grønne bukser færdig, med rib i "fod enden". og så lavede jeg sgu også lige en hue til og syede velcro i hagesmækken, Nu har jeg lige et sæt tøj til min lille purk.. <3 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.