Endelig et sted hvor jeg kan få afløb for nogle tanker...
Min datter er snart seks måneder, og det er nu tre måneder siden, vi blev udskrevet...
Det er som om, det hele først rigtigt kommer nu... Jeg føler mig tit nedtrykt og "tom"... Jeg er begyndt at tænke på vores forløb hele tiden... Jeg kan lugte dagen, hun kom til verden... Jeg kan pludselig gennemleve helt tydeligt og som var det virkelighed sekvenser fra indlæggelsen...
Ved godt det lyder mærkeligt, men nogle gange vil jeg bare være der og oplev det igen (selvom det er det hårdeste, jeg nogensinde har været igennem). Men det er vist bare ået op for mig, at udskrivelsen ikke var et punktum og en afslutning... Det vil altid følge mig. Føler bare ikke det er accepteret af omgivelserne at "vade sådan rundt i det". Ingen har sagt det, men jeg tror, folk ville sige: "Kom nu videre, hun er jo rask nu. Det er så længe siden.", hvis jeg fortalte dem, hvordan jeg har det... At jeg har et stort sår inden i.. Jeg troede lægen syede det sammen, da vi blev udskrevet (-det kunne han sgu da godt lige have gjort'!). Men i stedet fik jeg et stort plaster af sygeplejersken.. Et plaster som nu har ædt sig selv op...
Håber det bare er en fase....
Lille Lunas mor
Anmeld