Caroline86 skriver:
Kender I det?
Efter vi har fået Laura får jeg tit kommentaren "ser vi Jer ikke snart igen? Det er så længe siden vi har set Laura"... SUK... nogle gange gad jeg bare godt høre "ses vi ikke snart? det er så længe siden vi har set DIG"... Er det for meget at forlange?
Jeg har nogle få dejlige veninder som siger de savner MIG og at jeg i øvrigt gerne må tage min dejlige unge med når de skal ses med MIG... men der er skisme tilmed familie der virker som om de kun ser mig for at få lov at se Laura 
Familien på Daniels side er værst. Og (venner/veninder)/bekendte der ikke kender mig så godt. De ringer også for at høre hvordan Laura har det uden at spørge til mig... Selvfølgelig er jeg glad for de kerer sig om Laura, men hvorfor skal det være på min bekostning? 
Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, trængte nok bare til at komme ud med det!
Og så lige en tak til de dejlige mennesker der ser mig som "Caroline, mor til Laura" og ikke "Lauras mor, Caroline" 

knus Caroline
Jooooooo du kan tro jeg kender det. I sidste uge havde jeg bare en rigtig øv dag og havde brug for at blive nusset om - først havde jeg besøg af min far, som gik igen efter 4o minutter, fordi min datter sov... Øøøøh okay, hyggeligt du kunne komme
Min mor skulle komme om eftermiddagen, jeg vidste hun havde travlt på jobbet, så jeg ringede lige til hende for at sige at jeg lige havde lagt min datter til at sove, så hun skulle ikke skynde sig - hvorefter hun spurgte om vi så ikke bare skulle droppe det...! Så sad jeg altså og følte mig rimelig uinteressant
Aj jeg kan godt blive lidt irriteret over det, nu er vores børn efterhånden så store så nyhedens interesse burde have lagt sig....Ikke?! Jeg savner også at blive spurgt til en gang imellem.
Knus Tulle
Anmeld