jeg savner at blive savnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.301 visninger
36 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kender I det?

Efter vi har fået Laura får jeg tit kommentaren "ser vi Jer ikke snart igen? Det er så længe siden vi har set Laura"... SUK... nogle gange gad jeg bare godt høre "ses vi ikke snart? det er så længe siden vi har set DIG"... Er det for meget at forlange?

Jeg har nogle få dejlige veninder som siger de savner MIG og at jeg i øvrigt gerne må tage min dejlige unge med når de skal ses med MIG... men der er skisme tilmed familie der virker som om de kun ser mig for at få lov at se Laura

Familien på Daniels side er værst. Og (venner/veninder)/bekendte der ikke kender mig så godt. De ringer også for at høre hvordan Laura har det uden at spørge til mig... Selvfølgelig er jeg glad for de kerer sig om Laura, men hvorfor skal det være på min bekostning?

Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, trængte nok bare til at komme ud med det!

Og så lige en tak til de dejlige mennesker der ser mig som "Caroline, mor til Laura" og ikke "Lauras mor, Caroline"

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Laulund87

Det har jeg faktisk ikke oplevet Når folk ringer spørger de til os alle tre Har dog oplevet at få "skæld ud" fordi vi ikke havde Maria med til en fest

Er da sikker på folk tænker på DIG og hvordan du har det, men det bliver bare formuleret anderledes fordi du også er mor nu..Måske det er sådan det hænger sammen.

Anmeld

25. oktober 2010

BabyMus

Har desværre ingen børn endnu, så kender det ikke. Men kunne godt forestille mig at det hurtigt bliver sådan.

Men du skal da lige ha en krammer!

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

ÅH jeg kan godt forstå hvordan du har det! Og jeg har ikke engang guldet i armene endnu... "men vi vil jo gerne snart ses, så vi kan se hvor fiiiin MAVEN er"... tak tak, jeg har det også godt, sådan i al almindelighed - dejligt at du spurgte - eller noget!

Jeg ved ikke hvad der kan trøste af vise ord - det er vel bare en del af livet, og af at blive "voksen"... (undskylder for ordvalget )

Anmeld

25. oktober 2010

Agnete

Caroline86 skriver:

Kender I det?

Efter vi har fået Laura får jeg tit kommentaren "ser vi Jer ikke snart igen? Det er så længe siden vi har set Laura"... SUK... nogle gange gad jeg bare godt høre "ses vi ikke snart? det er så længe siden vi har set DIG"... Er det for meget at forlange?

Jeg har nogle få dejlige veninder som siger de savner MIG og at jeg i øvrigt gerne må tage min dejlige unge med når de skal ses med MIG... men der er skisme tilmed familie der virker som om de kun ser mig for at få lov at se Laura

Familien på Daniels side er værst. Og (venner/veninder)/bekendte der ikke kender mig så godt. De ringer også for at høre hvordan Laura har det uden at spørge til mig... Selvfølgelig er jeg glad for de kerer sig om Laura, men hvorfor skal det være på min bekostning?

Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, trængte nok bare til at komme ud med det!

Og så lige en tak til de dejlige mennesker der ser mig som "Caroline, mor til Laura" og ikke "Lauras mor, Caroline"

knus Caroline

Ja, man kan godt komme til at føle sig en smule overflødig, når man bliver mor  Men du var i hvert fald savnet i FLERE tråde, da du ikke havde været på baby i flere dag  Kender overflødigheds-fornemmelsen... Min far kunne komme ind af døren og spørge, hvor min datter var henne... Uden først at sige hej til mig  

Kh Agnete

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

ÅH jeg kan godt forstå hvordan du har det! Og jeg har ikke engang guldet i armene endnu... "men vi vil jo gerne snart ses, så vi kan se hvor fiiiin MAVEN er"... tak tak, jeg har det også godt, sådan i al almindelighed - dejligt at du spurgte - eller noget!

Jeg ved ikke hvad der kan trøste af vise ord - det er vel bare en del af livet, og af at blive "voksen"... (undskylder for ordvalget )

åh ja, den kan jeg godt huske: "hvordan går det med maven?"... tak, fint.. låret og armen har det skam også ganske udmærket

Anmeld

25. oktober 2010

Corn

Caroline86 skriver:

Kender I det?

knus Caroline

Og når man får barn nr. 3, så opdager man det ikke mere....

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Agnete skriver:

Ja, man kan godt komme til at føle sig en smule overflødig, når man bliver mor  Men du var i hvert fald savnet i FLERE tråde, da du ikke havde været på baby i flere dag  Kender overflødigheds-fornemmelsen... Min far kunne komme ind af døren og spørge, hvor min datter var henne... Uden først at sige hej til mig  

Kh Agnete

det var også SKØNT at føle sig savnet herinde

Men ja, lige præcis sådan noget!!! hils da for fanden på mig, der åbner døren, inden du drøner hen og flår barnet til dig

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Macaab skriver:

Og når man får barn nr. 3, så opdager man det ikke mere....

hæhæ.. jamen så fik jeg jo lige svaret på om vi skal have 2 eller 3

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Caroline86 skriver:

åh ja, den kan jeg godt huske: "hvordan går det med maven?"... tak, fint.. låret og armen har det skam også ganske udmærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.