En lille update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Mira0911

Hvor er det bare super fantastisk.... :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Becks

MoarJ skriver:

Hvor er det bare super fantastisk.... :) 

Jah søde 

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

Tutter skriver:

Det er Metformin

Jeg får dem fordi jeg har PCO, og de hjælper på vægttabet og man har nemmere ved og blive gravid, hvis man er barnløs og skal i behandlinger

Er det nogen piller man kan få kun til vægttab?

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

henh01 skriver:

Er det nogen piller man kan få kun til vægttab?

Nej :-)

De gives normalt til folk med sukkersyge. Men man har fundet ud af, at de også virker på PCO patienter..

Anmeld

25. oktober 2010

otlitrom

Hvor er det bare fedt, Tutter!!! Hvor er du SEJ!!

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

kitty skriver:

Hvor er det bare fedt, Tutter!!! Hvor er du SEJ!!

Tak søde 

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Jeg har nu været på Metformin i 12 dage! Og de er da bare guld værd de piller!!!

Jeg har på de 12 dage tabt 8 kg (OTTE!!!), og siden jeg startede hos Svend Lindenberg i August 2010, har jeg tabt 14 kg!!

Det er så vildt og jeg er så glad!

Den første uge, skulle jeg kun tage en pille om morgenen, dette har været svært for mig, da jeg aldrig har kunne spise morgenmad, jeg får kvalme osv. Men jeg må leve med den kvalme, for hvis jeg ikke spiser pillen med mad, så får jeg det rigtig skidt, ondt i maven, diaré osv. 

I torsdags, skulle jeg så supplere op med én pille, så jeg nu spiser én morgen og middag. Det går okay.. De første dage med en ekstra pille, havde jeg dog meget ondt i maven. 

Jeg spiser intet sukker, slik osv mere, pånær her i weekenden, hvor jeg spiste 5-10 chips, ingen reaktion fra maven, før om aftenen, så de virker.. Og det er jo super dejligt..

Nå et lille prale indlæg herfra en glad pige 

Åh, Becky. Sikke en dejlig tråd at starte ud på her om eftermiddagen Tak for din fødselsdagshilsen til Laura

Anmeld

25. oktober 2010

miss freja

Hvor er du dog bare sej  og med den fart du har på, ja så venter jeres behandling lige rundt om hjørnet jo. Det er bare så skide flot, godt gået

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Baagøe skriver:

Åh, Becky. Sikke en dejlig tråd at starte ud på her om eftermiddagen Tak for din fødselsdagshilsen til Laura

Jah såe skønt 

Velbekommen søde 

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

miss freja skriver:

Hvor er du dog bare sej  og med den fart du har på, ja så venter jeres behandling lige rundt om hjørnet jo. Det er bare så skide flot, godt gået

Tusinde tak 

Det er nu kun mig  er alene og skal have baby alene :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.