En lille update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

A.

Tutter skriver:

Hihi kræver du har PCO eller sukkersyge :-D

æv bæv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Becks

Malene84 skriver:

tillykke med det, super flot!!! Nu har jeg ikke helt fulgt nok med, så undskyld hvis det er super latterligt spørgsmål. Men hvornår skal du så stoppe med at tage piller? og hvad sker der så?!

Tusinde tak 

Jeg skal stoppe med dem når jeg har tabt mig alle de små 40 kg, måske når jeg bliver gravid, nogle skal fortsætte med dem under graviditet.

Jeg har fået dem, fordi jeg har PCO, og den kan måske forsvinde når jeg er normal vægtig.. De hjælper mig til en graviditet, som jeg snart skal igang med, hvis behandlingen lykkedes i første forsøg!

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor er du SEJ, skat!!! WoHooooo

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

KaMa skriver:

Hvor sejt!!!

De piller er så FANTASTISKE! Ren antabus...

Ender med at jeg også skal have dem - æder en halv bagerforretning om dagen for tiden..pis også!

(til gengæld har jeg fået regelmæssige menstruationer efter jeg har fået børn.. .som om det kan bruges til noget nu!).

Tak søde 

Hm det er øv, men kan sagtens forstå dig, når du higer efter energi, men synes du gør det SUPER GODT!!

Hmpfr  Typisk de skal blive regelmæssige nu 

Det gik lige op for mig, at jeg i princippet kun mangler sølle 6 kg. for at kunne komme igang med projekt baby Så har jeg tabt de 20 kg. han sagde jeg skulle! 

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Shibby skriver:

hvordan skaffer man de piller??

Det er sgu sejt! 8 kg!!!!

Tak 

Dem får man igennem lægen, hvis man har PCO og skal igang med projekt baby eller sukkersyge

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Caroline86 skriver:

hvor er du SEJ, skat!!! WoHooooo

Tak smukke 

Og velkommen hjem 

Anmeld

25. oktober 2010

<3

Supersejt!! GOdt gået!

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Kirle skriver:

Supersejt!! GOdt gået!

Tak 

Anmeld

25. oktober 2010

Happiness

WOW!!! Det er sgu da imponerende! Hvordan virker de?

Og sejt du ikke spiser slik og søde sager... Puha, den vil jeg få svært ved

Men det viser da en stor viljestyrke

FLOT!

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

MaybeMe skriver:

WOW!!! Det er sgu da imponerende! Hvordan virker de?

Og sejt du ikke spiser slik og søde sager... Puha, den vil jeg få svært ved

Men det viser da en stor viljestyrke

FLOT!

Tak 

De virker ved man holder sig fra forskellige madvarer, såsom hvede, hvidt brød, hvide ris, hvide pasta, sukker osv. Og så motion.. Jeg dyrker ikke mere motion end før jeg startede.. Men jeg har 10-15 min. hver vej til job. Arbejder i aftenvagten hvor vi kører rundt i biler, men går en del op og ned af trapper osv på job.

Det har overhovedet ikke været svært, at stoppe med de søde sager osv. for pillerne virker ligesom antabus nærmest. Forskellen er bare, at det er de søde sager og forkert mad der gør jeg får det dårligt og ikke alkohol :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.