En lille update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Shibby

Tutter skriver:

Tak 

Dem får man igennem lægen, hvis man har PCO og skal igang med projekt baby eller sukkersyge

Syret..Hvordan opdagede du at du havde pco? Jeg skal have det tjekket ved lægen den 22 nov. Hvad gør de piller helt konkret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Shibby

14 kg er sgu meget på 60 dage! Hvad silvan har du gjort??? Jeg vil også!

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Shibby skriver:

Syret..Hvordan opdagede du at du havde pco? Jeg skal have det tjekket ved lægen den 22 nov. Hvad gør de piller helt konkret?

Jeg har alti haft problemer med min mens, men havde aldrig gjort noget ved det, da jeg troede det var normalt. Men for 3 år siden, blødte jeg meget voldsomt, virkelig meget. Ringede til min læge som gav mig en tid samme dag.. Lidt sjovt, for skulle med min veninde til den samme læge den dag, fordi hun skulle have bekræftet graviditet.

Han giver mig en GU, og er overrasket over jeg bløder så meget, så han sender mig akut på Hvidovre hosp. De scanner mig, og konstaterer der at jeg har PCO.. 

Da jeg startede ude hos Svend Lindenberg i August i år, fik jeg taget en masse blodprøver, som skulle fortælle hvor mange mandlige hormoner jeg havde osv :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Shibby skriver:

14 kg er sgu meget på 60 dage! Hvad silvan har du gjort??? Jeg vil også!

Tak Jeg er også stolt :-)

Jamen jeg har ændret mine madvaner, spiser ikke hvede, hvidt brød, hvide pasta, hvide ris og kartogler mere. Ej heller sukker og osv :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Pena

Tutter skriver:

Tak Jeg er også stolt :-)

Jamen jeg har ændret mine madvaner, spiser ikke hvede, hvidt brød, hvide pasta, hvide ris og kartogler mere. Ej heller sukker og osv :-)

Vil de sige at det ikke er selve pillerne der får dig til at tabe dig? Altså de straffer dig bare hvis du falder i?

Men altså nu skriver du alt det du ikke spiser. Så tænker jeg bare jamen hvad spiser du så, for det er da lidt svært at undgå det du nævner.

Men super dejligt for dig. Jeg tog tolv kg på for et år siden pga noget medicin, og de vil bare ikke af igen. Og jeg duer bare ikke til alt det dersens motion.

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Søddepødde skriver:

Vil de sige at det ikke er selve pillerne der får dig til at tabe dig? Altså de straffer dig bare hvis du falder i?

Men altså nu skriver du alt det du ikke spiser. Så tænker jeg bare jamen hvad spiser du så, for det er da lidt svært at undgå det du nævner.

Men super dejligt for dig. Jeg tog tolv kg på for et år siden pga noget medicin, og de vil bare ikke af igen. Og jeg duer bare ikke til alt det dersens motion.

Ja, det kan man godt sige.. De virker ligesom antabus 

Jamen jeg spiser brune ris og fuldkornspasta.. Kartofler har jeg aldrig kunne lide, så det er ikke et problem :-)

Af brød spiser jeg rugbrød og groft knækbrød.

Det er også svært og komme igang.. Motion dyrker jeg heller ikke, men får motionen til og fra arbejde og imens jeg er på arbejde :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Shibby

Lidt "sjovt" at du fik konstateret pga samtig med din veninde fik konstateret graviditet.. Mandeligt kønshormon.. Det fortalte min mor mig i en tidlig alder at jeg havde. Der blev taget nogle prøver da jeg var 2 år gammel som udover det mandlige kønshormon var et tvillingekromosom. Kan man vokse sig fra det mandlige kønshormon? Tror sgu jeg har det..Har bare aldrig tænkt på det som under sidste cyklus hvor jeg endte på dag 38. Har altid haft ureglmæssig mens,men har aldrig spekuleret endvidre over lortet! Men men..Hurra for google..Nu skal det enten konstateres elelr udelukkes!

Men hvor er det fedt! Det er sgu mange kg Men det kan ikk være pillerne der gør at du har tabt dig. Det er da digselv

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Shibby skriver:

Lidt "sjovt" at du fik konstateret pga samtig med din veninde fik konstateret graviditet.. Mandeligt kønshormon.. Det fortalte min mor mig i en tidlig alder at jeg havde. Der blev taget nogle prøver da jeg var 2 år gammel som udover det mandlige kønshormon var et tvillingekromosom. Kan man vokse sig fra det mandlige kønshormon? Tror sgu jeg har det..Har bare aldrig tænkt på det som under sidste cyklus hvor jeg endte på dag 38. Har altid haft ureglmæssig mens,men har aldrig spekuleret endvidre over lortet! Men men..Hurra for google..Nu skal det enten konstateres elelr udelukkes!

Men hvor er det fedt! Det er sgu mange kg Men det kan ikk være pillerne der gør at du har tabt dig. Det er da digselv

Ja det var lidt mærkeligt.

Min veninde sad ude i venteværelset, da jeg kom ud, og sagde jeg ikke kunne gå med hende ind, da jeg skulle skynde mig på hosp. Da jeg kom hjem, måtte jeg meddele, at jeg havde fået meddelsen, at jeg ville have meget svært ved og få børn, og hun sad og var lykkelig. Var så en mærkelig dag for hende.. Og nu sidder hun med min dejlige gudsøn på 2½ år 

Få en henvisning til en gynækolog, og bed ham undersøg dig for det, for det kan da godt tyde på du har det så. Så er du bare én af de heldige der har haft nemt ved og blive gravid de andre gange.. Krydser fingre for dig..

Pillerne straffer mig såmænd bare, når jeg spiser det jeg ikke må hihi

Anmeld

25. oktober 2010

Shibby

Har på fornemmelsen at jeg var heldig.. Det tog 2 år at lave Mikkel så..Udsigterne er lidt lange..Pt vil jeg gerne ned i vægt først

Må være slrt at hun bobler af lykke og du har fået en nyhed der er svær at sluge..øi.. :/ Men hey..Du fik en dejlig gudsøn ud af det

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Shibby skriver:

Har på fornemmelsen at jeg var heldig.. Det tog 2 år at lave Mikkel så..Udsigterne er lidt lange..Pt vil jeg gerne ned i vægt først

Må være slrt at hun bobler af lykke og du har fået en nyhed der er svær at sluge..øi.. :/ Men hey..Du fik en dejlig gudsøn ud af det

Synes bestemt du skal få det undersøgt :-)

Kan forstå du gerne vil ned i vægt, det skal nok lykkedes..

Hun havde så dårlig samvittighed, og har det stadig til tider.. Selvom hun ikke skal have det :-)
Jep verdens dejligste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.