Shibby skriver:
Lidt "sjovt" at du fik konstateret pga samtig med din veninde fik konstateret graviditet.. Mandeligt kønshormon.. Det fortalte min mor mig i en tidlig alder at jeg havde. Der blev taget nogle prøver da jeg var 2 år gammel som udover det mandlige kønshormon var et tvillingekromosom. Kan man vokse sig fra det mandlige kønshormon? Tror sgu jeg har det..Har bare aldrig tænkt på det som under sidste cyklus hvor jeg endte på dag 38. Har altid haft ureglmæssig mens,men har aldrig spekuleret endvidre over lortet! Men men..Hurra for google..Nu skal det enten konstateres elelr udelukkes!
Men hvor er det fedt! Det er sgu mange kg
Men det kan ikk være pillerne der gør at du har tabt dig. Det er da digselv 
Ja det var lidt mærkeligt.
Min veninde sad ude i venteværelset, da jeg kom ud, og sagde jeg ikke kunne gå med hende ind, da jeg skulle skynde mig på hosp. Da jeg kom hjem, måtte jeg meddele, at jeg havde fået meddelsen, at jeg ville have meget svært ved og få børn, og hun sad og var lykkelig. Var så en mærkelig dag for hende.. Og nu sidder hun med min dejlige gudsøn på 2½ år 
Få en henvisning til en gynækolog, og bed ham undersøg dig for det, for det kan da godt tyde på du har det så. Så er du bare én af de heldige der har haft nemt ved og blive gravid de andre gange.. Krydser fingre for dig..
Pillerne straffer mig såmænd bare, når jeg spiser det jeg ikke må hihi
Anmeld