En lille update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.581 visninger
61 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Becks

Jeg har nu været på Metformin i 12 dage! Og de er da bare guld værd de piller!!!

Jeg har på de 12 dage tabt 8 kg (OTTE!!!), og siden jeg startede hos Svend Lindenberg i August 2010, har jeg tabt 14 kg!!

Det er så vildt og jeg er så glad!

Den første uge, skulle jeg kun tage en pille om morgenen, dette har været svært for mig, da jeg aldrig har kunne spise morgenmad, jeg får kvalme osv. Men jeg må leve med den kvalme, for hvis jeg ikke spiser pillen med mad, så får jeg det rigtig skidt, ondt i maven, diaré osv. 

I torsdags, skulle jeg så supplere op med én pille, så jeg nu spiser én morgen og middag. Det går okay.. De første dage med en ekstra pille, havde jeg dog meget ondt i maven. 

Jeg spiser intet sukker, slik osv mere, pånær her i weekenden, hvor jeg spiste 5-10 chips, ingen reaktion fra maven, før om aftenen, så de virker.. Og det er jo super dejligt..

Nå et lille prale indlæg herfra en glad pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

A.

skønt skønt skønt jeg vil låne dine piller

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

Hvor er det bare dejligt at høre

Anmeld

25. oktober 2010

henh01

hvad er det for piller??

Anmeld

25. oktober 2010

Malene84

Tutter skriver:

Jeg har nu været på Metformin i 12 dage! Og de er da bare guld værd de piller!!!

Jeg har på de 12 dage tabt 8 kg (OTTE!!!), og siden jeg startede hos Svend Lindenberg i August 2010, har jeg tabt 14 kg!!

Den første uge, skulle jeg kun tage en pille om morgenen, dette har været svært for mig, da jeg aldrig har kunne spise morgenmad, jeg får kvalme osv. Men jeg må leve med den kvalme, for hvis jeg ikke spiser pillen med mad, så får jeg det rigtig skidt, ondt i maven, diaré osv. 

I torsdags, skulle jeg så supplere op med én pille, så jeg nu spiser én morgen og middag. Det går okay.. De første dage med en ekstra pille, havde jeg dog meget ondt i maven. 

Jeg spiser intet sukker, slik osv mere, pånær her i weekenden, hvor jeg spiste 5-10 chips, ingen reaktion fra maven, før om aftenen, så de virker.. Og det er jo super dejligt..

tillykke med det, super flot!!! Nu har jeg ikke helt fulgt nok med, så undskyld hvis det er super latterligt spørgsmål. Men hvornår skal du så stoppe med at tage piller? og hvad sker der så?!

Anmeld

25. oktober 2010

Vial

Tutter skriver:

Hvor sejt!!!

De piller er så FANTASTISKE! Ren antabus...

Ender med at jeg også skal have dem - æder en halv bagerforretning om dagen for tiden..pis også!

(til gengæld har jeg fået regelmæssige menstruationer efter jeg har fået børn.. .som om det kan bruges til noget nu!).

Anmeld

25. oktober 2010

Shibby

hvordan skaffer man de piller??

Det er sgu sejt! 8 kg!!!!

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

A. skriver:

skønt skønt skønt jeg vil låne dine piller

Hihi kræver du har PCO eller sukkersyge :-D

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

Chalala85 skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre

Tak 

Anmeld

25. oktober 2010

Becks

henh01 skriver:

hvad er det for piller??

Det er Metformin

Jeg får dem fordi jeg har PCO, og de hjælper på vægttabet og man har nemmere ved og blive gravid, hvis man er barnløs og skal i behandlinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.