Hjælp piger :) Hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Ann.

Kan du så ikke beskrive dig selv..højde, facon, farver etc..er du slank, høj, lille, buttet, store eller små babser, lys, mørk lange ben, korte ben...osv osv

Jeg kan prøve

Er 163 høj, meget lyst naturligt hår, ikke tyk, men heller ikke tynd, er lidt bred ved hofter og har ikke små bryster  Jeg er lys i huden (ikke albino ) Og mine ben er vel normalt længde i forhold til min krop

Jeg er ikke pære-formet, men heller ikke helt timeglas - men det er nok det jeg mest er  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Ann.

Tak for alle jeres svar

Det lyder til at være nogle fine kjoler jeg har fundet

Anmeld

25. oktober 2010

Sphynxlover

Jeg kan li alle sammen undtagen den sidste  bryder mig ik om stropper synes det er meget smukkere uden

Anmeld

25. oktober 2010

mulle7430

TrineLærke skriver:

Her er 4 forskellige brudekjoler - hvilken en synes i bedst om?

Er ved at prøve at finde med min stil, men siden jeg kan lide dem alle sammen  så ville jeg lige hører jeres mening

Giv meget gerne en begrundelse

hej

jeg vil helt klart vælge nr 2  den slis i siden er bare prikken over i synes jeg

men de er jo nogen skønne nogen alle sammen så uanset hva du vælger så bliver du en smuk brud

Anmeld

25. oktober 2010

Mortilxx

Hej

Nr. 1 og Nr. 2 synes jeg er rigtig flotte. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvilken af dem der er flottest. De er super smukke begge to

Knus og Kram Ninna

Anmeld

25. oktober 2010

Maja!

jeg er normalt ikke til brudekjoler, og syntes ikke de er specielt pæne ( nok mig der har et traume om at komme til at ligne en kæmpe marengs)

Men jeg er helt vild med den sidste... syntes den er anderledes, ligner ikke alle de andre kjoler man ser... syntes specielt den stropløse model er meget brugt!
der er der lidt 50'er glam over den... hvilket jeg syntes gør den super flot!  

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

TrineLærke skriver:

Jeg kan prøve

Er 163 høj, meget lyst naturligt hår, ikke tyk, men heller ikke tynd, er lidt bred ved hofter og har ikke små bryster  Jeg er lys i huden (ikke albino ) Og mine ben er vel normalt længde i forhold til min krop

Jeg er ikke pære-formet, men heller ikke helt timeglas - men det er nok det jeg mest er  

Den sidste så..den vil se bedst ud

Anmeld

25. oktober 2010

Ann.

mulle7430 skriver:

hej

jeg vil helt klart vælge nr 2  den slis i siden er bare prikken over i synes jeg

men de er jo nogen skønne nogen alle sammen så uanset hva du vælger så bliver du en smuk brud

Ihhh tak 

Det håber jeg du har ret i

Anmeld

25. oktober 2010

Ann.

SussieThyssen skriver:

Den sidste så..den vil se bedst ud

Okay

Tusind tak for svar 

Anmeld

25. oktober 2010

Ann.

majaTn skriver:

jeg er normalt ikke til brudekjoler, og syntes ikke de er specielt pæne ( nok mig der har et traume om at komme til at ligne en kæmpe marengs)

Men jeg er helt vild med den sidste... syntes den er anderledes, ligner ikke alle de andre kjoler man ser... syntes specielt den stropløse model er meget brugt!
der er der lidt 50'er glam over den... hvilket jeg syntes gør den super flot!  

Ja - der er bare noget specielt over den

Og kan godt lide at den ikke ligner alle andre brudekjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.