Hjælp piger :) Hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

LIZO

jeg er vild med nummer 1 og 2.. sq svært at vælge.. men nok nummer 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Ann.

BlyViol skriver:

hm... de er MEGET fine  men 2'eren er bare SÅ flot... virkelig virkelig flot !! fordi den har en snørret ryg og så er den enkel.

Jaaa jeg synes alle sammen er fine - så jeg ved slet ikke hvad jeg skal gå efter Mit bryllup måtte gerne vare 4 dage, så jeg kan nå at have dem alle på

Anmeld

24. oktober 2010

Happiness

Jeg er helt vild med den første kjole! Den har bare så mange fede detaljer Synes det er fedt med en kjole, at hver gang du ser på den, opdager man noget nyt.

Må man spørge hvor du har set den? Kan jo være at min kæreste på et tidspunkt falder på knæ... og så er det godt at have en ide 

Anmeld

24. oktober 2010

SoffiLine

NUMMER ET!

Anmeld

24. oktober 2010

SussieThyssen

TrineLærke skriver:

Her er 4 forskellige brudekjoler - hvilken en synes i bedst om?

Er ved at prøve at finde med min stil, men siden jeg kan lide dem alle sammen  så ville jeg lige hører jeres mening

Giv meget gerne en begrundelse

Det er jo svært at finde din stil, når man ikke ved hvordan du ser ud...ikk!?!
Det er jo ikke personen, der skal klæde kjolen, men kjolen, der skal klæde personen

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. oktober 2010

Minipigen

hvis jeg sku giftes, ville jeg helt klart vælge nr. 1

den sys jeg rigtig godt  om

Anmeld

24. oktober 2010

SiljasMor

Tillykke med du skal giftes  Er helt misundelig..

Men nummer 2 og 4 er virkelig flotte. Håber du laver en tråd når du har bestemt dig, så vi kan se hvilken en du vælger

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

MaybeMe skriver:

Jeg er helt vild med den første kjole! Den har bare så mange fede detaljer Synes det er fedt med en kjole, at hver gang du ser på den, opdager man noget nyt.

Må man spørge hvor du har set den? Kan jo være at min kæreste på et tidspunkt falder på knæ... og så er det godt at have en ide 

Den er faktisk bare fundet på en netshop 

Toppshop.net.

Googlede bare billeder at brudekjoler, og så var den en af dem

Anmeld

24. oktober 2010

Livas mor

TrineLærke skriver:

Jeg kan også godt lide den sidste - er bare i tvivl om om der bliver for meget stads på?

Det var tidligt du har købt kjolen Den er bare flot

Jeg skal giftes i juni og først nu er jeg begyndt at småkigge

Hvor mange har du prøvet?

Jeg tror jeg prøvede en 5-7 stk., og denne var nr. 2 og simpelthen den jeg havde det bedst i  Jeg har egentlig aldrig været typen der troede jeg skulle giftes, have familie og osv, men så møder man den rette og så går det hele ligesom op i en højere enhed. Så jeg ville helst ikke have en for prangende kjole (da jeg egentlig aldrig går i kjole, tror den sidste jeg havde var til min konfirmation). Men min kæreste skal overraskes, så derfor valgte jeg en stor fin kjole, som vil glæde ham.

Prøv alle dem der skal til, når du finder den rigtige er du ikke tvivl.

Ja, vi er i god tid.. Men vi vidste gentlig godt hvilken kirke det skulle være, hvor festen skulle holdes osv, så det var ret nemt bare at sende en mail afsted til det forskellige og så reservere det.

Anmeld

24. oktober 2010

Happiness

TrineLærke skriver:

Den er faktisk bare fundet på en netshop 

Toppshop.net.

Googlede bare billeder at brudekjoler, og så var den en af dem

Tak. Den er jo faktisk ikke så dyr igen

Altid godt med inspiration til når det blir ens egen tur.

Og tillykke med brylluppet! Alle kjolerne er fantastiske, men der er nu et eller andet over 1'eren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.