Hjælp piger :) Hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Ann.

SussieThyssen skriver:

Det er jo svært at finde din stil, når man ikke ved hvordan du ser ud...ikk!?!
Det er jo ikke personen, der skal klæde kjolen, men kjolen, der skal klæde personen

Kærligst
Sussie

Ja det er rigtig Og jeg har ikke engang et billed jeg lige har lyst til at sætte på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Ann.

Livas mor skriver:

Jeg tror jeg prøvede en 5-7 stk., og denne var nr. 2 og simpelthen den jeg havde det bedst i  Jeg har egentlig aldrig været typen der troede jeg skulle giftes, have familie og osv, men så møder man den rette og så går det hele ligesom op i en højere enhed. Så jeg ville helst ikke have en for prangende kjole (da jeg egentlig aldrig går i kjole, tror den sidste jeg havde var til min konfirmation). Men min kæreste skal overraskes, så derfor valgte jeg en stor fin kjole, som vil glæde ham.

Prøv alle dem der skal til, når du finder den rigtige er du ikke tvivl.

Ja, vi er i god tid.. Men vi vidste gentlig godt hvilken kirke det skulle være, hvor festen skulle holdes osv, så det var ret nemt bare at sende en mail afsted til det forskellige og så reservere det.

Ej hvor lyder det sødt at det er for at glæde ham

Ja vi har også reserveret kirke og sted, så der er vi også i god tid, og heldigvis for det, ellers var den sidste dag i juni måned taget, det sted vi gerne vil holde. Kun 1 dag var der tilbage da vi bestilte.

Anmeld

24. oktober 2010

Loa

2'eren....

Den er bare super smuk. Både rigtig rigtig smuk, men også enkel og elegant samtidig

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

MaybeMe skriver:

Tak. Den er jo faktisk ikke så dyr igen

Altid godt med inspiration til når det blir ens egen tur.

Og tillykke med brylluppet! Alle kjolerne er fantastiske, men der er nu et eller andet over 1'eren

Mange tak

Ja den er rigtig flot Tror jeg får svært ved at bestemme mig når jeg engang kommer ud og prøver nogle kjoler

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

SiljasMor skriver:

Tillykke med du skal giftes  Er helt misundelig..

Men nummer 2 og 4 er virkelig flotte. Håber du laver en tråd når du har bestemt dig, så vi kan se hvilken en du vælger

Tak

Ja jeg skal nok vise min kjole når jeg engang finder den rigtige

Anmeld

24. oktober 2010

Papaya

OMG!! De er flotte! Er helt vildt med nr. 1 og 3

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

Prisana skriver:

OMG!! De er flotte! Er helt vildt med nr. 1 og 3

Hehe - ja synes selv jeg har rimelig god smag

Så er det bare om nogle af dem passer til mig

Anmeld

24. oktober 2010

Livas mor

TrineLærke skriver:

Ej hvor lyder det sødt at det er for at glæde ham

Ja vi har også reserveret kirke og sted, så der er vi også i god tid, og heldigvis for det, ellers var den sidste dag i juni måned taget, det sted vi gerne vil holde. Kun 1 dag var der tilbage da vi bestilte.

Vi havde også samme problem, der var kun en dag tilbage i maj.. Så derfor skal vi nu giftes d. 28 maj

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

Livas mor skriver:

Vi havde også samme problem, der var kun en dag tilbage i maj.. Så derfor skal vi nu giftes d. 28 maj

Hehe okay Så var i også heldige

Er nu glad for at vi fik det sted vi gerne vil være - det er så fredeligt og utrolig smukke omgivelser

Anmeld

24. oktober 2010

CmarianN

TrineLærke skriver:

Her er 4 forskellige brudekjoler - hvilken en synes i bedst om?

Er ved at prøve at finde med min stil, men siden jeg kan lide dem alle sammen  så ville jeg lige hører jeres mening

Giv meget gerne en begrundelse

den sidste... Den er jo bare HELT fantastisk og lat for meget for smuk  GO for it!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.