Hjælp piger :) Hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.621 visninger
55 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Ann.

Her er 4 forskellige brudekjoler - hvilken en synes i bedst om?

Er ved at prøve at finde med min stil, men siden jeg kan lide dem alle sammen  så ville jeg lige hører jeres mening

Giv meget gerne en begrundelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Laulund87

OMG jeg elsker nr 3 Fordi den er enkel og tja..Lige mig

Anmeld

24. oktober 2010

AnneBJ

Hmm svært... Personligt synes jeg kjole 2 er pænest, men bryder mig ikke om de lange slæb (i forhold til hvis JEG skulle gå med den) - så uden at kunne vurdere i forhold til din krop (mht. stropper, ikke stropper - slæb, ikke slæb osv) vil jeg mene 2

Anmeld

24. oktober 2010

Ida.

Jeg har kun ét råd - ud at prøv kjoler!! Først når man står i kjolerne ved man, hvad man er til så afsted med dig

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

idamaria83 skriver:

Jeg har kun ét råd - ud at prøv kjoler!! Først når man står i kjolerne ved man, hvad man er til så afsted med dig

Ja det ved jeg Det var bare mere for at få nogle ideer Og evt. gode og dårlige ting ved disse kjoler

Anmeld

24. oktober 2010

Livas mor

Stemmer helt klart for den sidste.

Jeg skal selv giftes til maj næste år og har allerede købt denne kjole, altså den første halterneck på siden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2010

LMM

Dtort tillykke med at du skal giftes Helt klart den sidste synes den er super flot med skulderstropperne Jeg vil også giftes nuuu held og lykke med bryluppet!

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

Livas mor skriver:

Stemmer helt klart for den sidste.

Jeg skal selv giftes til maj næste år og har allerede købt denne kjole, altså den første halterneck på siden 

Jeg kan også godt lide den sidste - er bare i tvivl om om der bliver for meget stads på?

Det var tidligt du har købt kjolen Den er bare flot

Jeg skal giftes i juni og først nu er jeg begyndt at småkigge

Hvor mange har du prøvet?

Anmeld

24. oktober 2010

Vidunderligeunger

hm... de er MEGET fine  men 2'eren er bare SÅ flot... virkelig virkelig flot !! fordi den har en snørret ryg og så er den enkel.

Anmeld

24. oktober 2010

Ann.

LMM skriver:

Dtort tillykke med at du skal giftes Helt klart den sidste synes den er super flot med skulderstropperne Jeg vil også giftes nuuu held og lykke med bryluppet!

Haha

Tak Det bliver også vildt Så må du til at presse på, så du kan komme igang med at planlægge bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.