Bogsalg af Virkelighedens verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. oktober 2010

Hasselnødden

betjenten skriver:

Sorry den havde jeg misset  Den er selvfølgelig din... Så kan du jo altid sælge den videre til mig når du er færdig med den

Den er i vinkel! Det gør jeg med glæde! MEN en bøn, mind mig på det  har en ammehjerne der IKKE vil gå væk. Og det omhandler alt undtagen min søn, stort set - overdrivelse fremmer forståelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

betjenten

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Den er i vinkel! Det gør jeg med glæde! MEN en bøn, mind mig på det  har en ammehjerne der IKKE vil gå væk. Og det omhandler alt undtagen min søn, stort set - overdrivelse fremmer forståelsen

Bare rolig skal nok minde dig om det  Den lyder jo også som en man bare SKAL læse... Og kender alt for godt det med ammehjernen

Anmeld

23. oktober 2010

Hasselnødden

CamillaValby skriver:

Flugten er din. Jeg er lige smuttet der hjemmefra. Men når jeg kommer hjem skriver jeg lige til dig hvad de handler om

Fantastisk! Årh jeg glæder mig allerede til at læse den, plejer at sluge dem råt og intensivt. Men det var selvf. før babydrengen  Men nu har farmanden jo altså nappet den bog jeg lånte for selv at læse, Abemanden hedder den. Rockerdrab.  en virkelig fortælling. så måtte jeg jo have noget nyt og han læser SÅ laaaangsomt. 

Anmeld

23. oktober 2010

Hasselnødden

betjenten skriver:

Bare rolig skal nok minde dig om det  Den lyder jo også som en man bare SKAL læse... Og kender alt for godt det med ammehjernen

Jeg kan love dig for du bliver indædt vred og rasende når du læser den! Men kan absolut anbefale den.

Anmeld

23. oktober 2010

betjenten

Jeg kan love dig for du bliver indædt vred og rasende når du læser den! Men kan absolut anbefale den.

Ja det er vildt hvad en bog kan gøre ved ens humør....

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

Fantastisk! Årh jeg glæder mig allerede til at læse den, plejer at sluge dem råt og intensivt. Men det var selvf. før babydrengen  Men nu har farmanden jo altså nappet den bog jeg lånte for selv at læse, Abemanden hedder den. Rockerdrab.  en virkelig fortælling. så måtte jeg jo have noget nyt og han læser SÅ laaaangsomt. 

Den er skide god. Jeg har læst den.

Hihi det er mænd generalt tror jeg

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

Jeg vil gerne høre om "Fars lille tjener" og "Fars lille pige". Flugten vil jeg gerne købe.

Fars lille Pige.
Handler om incest: der står bla.

Udadtil virker Julias familie yderst anstændige og respektable, men virkeligheden er en helt anden. Gennem hele sin barndom bliver Julia seksuelt misbrugt af sin far, mens hendes mor har travlt med at vende det det døve øre til.

Fars lille tjener er også om bla. incest.
Men den handler om en far som vil gøre hende til luder, og som sender hende på gaden så han kan bruge penge på sprut.

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

Hej! Jeg har længe ledt efter en Virkelighedens verden-bog, jeg engang har læst. Den handler om krigen mellem Bosnien - Herzagovina, hvor en 16 årig pige blir´ kidnappet og brugt som sexslave. Siden hen blir´ hun gift med sin redningsmand.

Kender du den? Har du den?

Prøv og se her om du evt kan finde den der

https://www.hvidovrebibliotekerne.dk/sites/BXPUB/pub/search.html

Du skal bare skrive virkelighedens verden i søgefeltet

Anmeld

24. oktober 2010

CamillaValby

Skal lige høre om du var interesseret i flugten ? og evt. Nogle af de andre.

Anmeld

24. oktober 2010

BabyStella!

albertesmor skriver:

Prøv og se her om du evt kan finde den der

https://www.hvidovrebibliotekerne.dk/sites/BXPUB/pub/search.html

Du skal bare skrive virkelighedens verden i søgefeltet

Jahhhh, fandt den! Den hedder "Uskyldigt offer" Tusind tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.