Bogsalg af Virkelighedens verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. oktober 2010

NatasjaL

betjenten skriver:

Hvad handler den om???

Om en far som giver sin søn en sidste gave, og det er en bombe, hvor det var meningen han ville tage sit eget liv, sønnens og morens, det lykkedes ikke, moren overlever, så følger man moren et godt stykke frem og hun fortæller hvordan hun har det, og hvor svært hun har ved at komme videre. Og hvordan hendes eks var da hun mødte ham og hvordan han blev jo længere tid de var sammen.

Den er SÅ god.
Tror snart jeg vil læse den igen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

betjenten

CamillaValby skriver:

jeg ved ikke om du kan huske den bombe der sprang i et rækkehus i Odense i 2005. Men det handler om moderen som var den eneste overlevende. Hendes eks kæreste have taget den sidste gave med, da deres søn havde fødselsdag. Dette var dog en bombe.

Puha de lyder sgu gode allesammen.... Burde jo nok begrænse mig, da jeg er blevet bogoman Og ja kan godt huske den forfærdelige sag om bomben...

Anmeld

23. oktober 2010

betjenten

Hvad med barndommens mareridt??? Kan ikke læse om børn der bliver misbrugt, efter at jeg selv er blevet mor for 5 mdr. siden... Mærkeligt som det ændrer sig, for det har aldrig generet mig...

Anmeld

23. oktober 2010

betjenten

NatasjaL skriver:

Om en far som giver sin søn en sidste gave, og det er en bombe, hvor det var meningen han ville tage sit eget liv, sønnens og morens, det lykkedes ikke, moren overlever, så følger man moren et godt stykke frem og hun fortæller hvordan hun har det, og hvor svært hun har ved at komme videre. Og hvordan hendes eks var da hun mødte ham og hvordan han blev jo længere tid de var sammen.

Den er SÅ god.
Tror snart jeg vil læse den igen :-)

Tak Den lyder jo næsten som en man SKAL læse...

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

betjenten skriver:

Hvad med barndommens mareridt??? Kan ikke læse om børn der bliver misbrugt, efter at jeg selv er blevet mor for 5 mdr. siden... Mærkeligt som det ændrer sig, for det har aldrig generet mig...

Så vidt jeg husker er der ikke incest i bogen.

Der står heller ikke noget om det på bagsiden.

Der står bla dette.

Forestil dig at din mor hader synet af dig. Forestil dig at din mor flytter når du er 13 år gammel og efterlader dig ensom, uden varme, elektritet og mad. Det er, hvad Constance bliver udsat for.

Hendes mor mishandler hende ved at kalde hende en masse grimme ting, og slår hende.

Anmeld

23. oktober 2010

Hasselnødden

Jeg vil gerne høre om "Fars lille tjener" og "Fars lille pige". Flugten vil jeg gerne købe.

Anmeld

23. oktober 2010

NatasjaL

Tak Den lyder jo næsten som en man SKAL læse...

Det skal man også :-)

Anmeld

23. oktober 2010

Hasselnødden

Barndommens mareridt er gennemsyret af ondskab, jeg kan huske jeg af flere omgange bare ville have bogen til at være slut for det kunne da umuligt blive ved sådan som det blev beskrevet. Man får bare lyst til at holde rigtig tæt om pigen og give moderen en ordentlig rusketur. Men der er ingen incest. Ubegribeligt at disse fortællinger er virkelige. Det er grusomt.

Anmeld

23. oktober 2010

BabyStella!

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Jeg er i gang med at få ryddet op i en masse. Og jeg har maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange bøger så nu sælger jeg ud i nogle af dem.

De er alle som nye og der kan ikke ses at jeg har læst dem. Jeg har givet 199,- og for nogle af dem lidt mere.

Ønskes der en beskrivelse af hvad de forskellige handler om, skriver i bare

Byd gerne, det skal dog være bud der er seriøse

Hej! Jeg har længe ledt efter en Virkelighedens verden-bog, jeg engang har læst. Den handler om krigen mellem Bosnien - Herzagovina, hvor en 16 årig pige blir´ kidnappet og brugt som sexslave. Siden hen blir´ hun gift med sin redningsmand.

Kender du den? Har du den?

Anmeld

23. oktober 2010

betjenten

CamillaValby skriver:

Så vidt jeg husker er der ikke incest i bogen.

Der står heller ikke noget om det på bagsiden.

Der står bla dette.

Forestil dig at din mor hader synet af dig. Forestil dig at din mor flytter når du er 13 år gammel og efterlader dig ensom, uden varme, elektritet og mad. Det er, hvad Constance bliver udsat for.

Hendes mor mishandler hende ved at kalde hende en masse grimme ting, og slår hende.

Jamen jeg vil da rigtig gerne købe flugten, barndommens mareridt og den sidste gave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.