Bogsalg af Virkelighedens verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. oktober 2010

Hasselnødden

Jeg har budt ind på "flugten", det må være først til mølle.. antager jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

betjenten

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Barndommens mareridt er gennemsyret af ondskab, jeg kan huske jeg af flere omgange bare ville have bogen til at være slut for det kunne da umuligt blive ved sådan som det blev beskrevet. Man får bare lyst til at holde rigtig tæt om pigen og give moderen en ordentlig rusketur. Men der er ingen incest. Ubegribeligt at disse fortællinger er virkelige. Det er grusomt.

Ja man begriber ikke at mennesker kan være så onde!!! Er selv i gang med en nu om sexslaver... Havde sgu mareridt i nat om den... Utroligt så følsom man er blevet efter man er blevet mor!!

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

BabyStella! skriver:

Hej! Jeg har længe ledt efter en Virkelighedens verden-bog, jeg engang har læst. Den handler om krigen mellem Bosnien - Herzagovina, hvor en 16 årig pige blir´ kidnappet og brugt som sexslave. Siden hen blir´ hun gift med sin redningsmand.

Kender du den? Har du den?

Jeg tror at jeg har læst alle deres bøger. Men det siger mig ikke rigtig noget så er det mange år siden at jeg har læst den.

Men jeg har den desværre ikke

Anmeld

23. oktober 2010

betjenten

Jeg har budt ind på "flugten", det må være først til mølle.. antager jeg

Sorry den havde jeg misset  Den er selvfølgelig din... Så kan du jo altid sælge den videre til mig når du er færdig med den

Anmeld

23. oktober 2010

Plysbjørnen

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Jeg er i gang med at få ryddet op i en masse. Og jeg har maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange bøger så nu sælger jeg ud i nogle af dem.

De er alle som nye og der kan ikke ses at jeg har læst dem. Jeg har givet 199,- og for nogle af dem lidt mere.

Ønskes der en beskrivelse af hvad de forskellige handler om, skriver i bare

Byd gerne, det skal dog være bud der er seriøse

Okay, synes det er godt gået, jeg har noget nær 75 bøger fra Virkelighedens verden, men du har 11 af dem jeg ikke har. Det er godt klaret.

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

BetinaTrold skriver:

Okay, synes det er godt gået, jeg har noget nær 75 bøger fra Virkelighedens verden, men du har 11 af dem jeg ikke har. Det er godt klaret.

Hihi ja det må jeg nok sige. Jeg har haft en del men har givet mange væk i tidens løb, og lånt en masse ud jeg aldrig har fået tilbage

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

Jeg vil gerne høre om "Fars lille tjener" og "Fars lille pige". Flugten vil jeg gerne købe.

Flugten er din. Jeg er lige smuttet der hjemmefra. Men når jeg kommer hjem skriver jeg lige til dig hvad de handler om

Anmeld

23. oktober 2010

BabyStella!

CamillaValby skriver:

Jeg tror at jeg har læst alle deres bøger. Men det siger mig ikke rigtig noget så er det mange år siden at jeg har læst den.

Men jeg har den desværre ikke

Hmm Ja, jeg var medlem af klubben engang, for mange mange år siden. Da bøgerne havde en grøn kant.

Så leder jeg bare videre

Anmeld

23. oktober 2010

Plysbjørnen

CamillaValby skriver:

Hihi ja det må jeg nok sige. Jeg har haft en del men har givet mange væk i tidens løb, og lånt en masse ud jeg aldrig har fået tilbage

Jeg gør gerne det når jeg låner en bog ud skriver jeg mit navn ind på indersiden så man kan se hvem den tilhøre, og så skriver jeg ned hvem der låner hvilken bog..

Nu giver jeg generelt ikke bøger væk, med mindre det er billigbøger til en 50 kr fra Kvickly.

Anmeld

23. oktober 2010

Plysbjørnen

BabyStella! skriver:

Hmm Ja, jeg var medlem af klubben engang, for mange mange år siden. Da bøgerne havde en grøn kant.

Så leder jeg bare videre

Kan du huske hvad den hed? den siger mig ikke noget nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.