Sofia skriver:
Kan virkelig godt forstå du er træt af de ikke lader dig gå op før tid. Og træls det skyldes noget administrativt, når nu professorerne var behjælpelige!!
Hvordan er det nu eksaminerne ligger i forhold til din termin? Jeg har fået en lidt dårlig eksamenplan i år, så har valgt at skyde min ene eksamen til december/januar 2011. Men som det ser ud nu når jeg at afslutte tre fag inden min termin, og mangler så specialet og et enkelt fag med mundtlig eksamen efter min barsel!
Ja især ærgerligt, fordi det blot var et spørgsmål om at få formaliseret aftalen.
Da sagen skulle behandles, måtte de midlertidigt forholde sig anderledes - og således kan ingen studerende gå til eksamen på andre tidspunkter end eksamensmånederne. Det er en praksis der er ønsket indført, fra august 2010. Derfor ville mit tilfælde blive en dispensation til dispensationerne - og det dutter jo ikke!
Men studienævnet flovede sig nok mest, fordi det tidligere overfor mig, var blevet tilkendegivet, at der blot var tale om en formsag - uden nogen ben i, da 1) professorerne bakkede planen op 2) det ikke var ressourcekrævende da der er tale om en mundtlig eksamen, og endeligt 3) at datoerne for både aflevering og selve den mundtlige eksamen var aftalt.
Så ekstra øv.
Nu hedder datoerne for mig d.3., d.10., d.14. og d.17. - hvilket er noget hø, da jeg har termin d. 18. men skal have PKS d. 10. eller 12. Jeg håber vi ender med PKS d. 12, så jeg i det mindste når eksamen d. 10.
Jeg er ærgerlig over ikke at kunne nå dem alle, men skal til at til Re-eks i februar. Ville meget hellere have fuld fokus på babyen og nyde at være blevet mor!
Hvordan er din eksamensplan dårlig? - det lyder umiddelbart fint, at du når at afvikle 3 fag inden termin 
Lyder i øvrigt rigtig dejligt med barsel
… ved ikke helt hvordan jeg ender med at gøre det. Hvor længe holder du?
Anmeld