Hej
Jeg har jo termin d. 19 januar og kan jo derfor reelt gå i fødsel fra d. 29 december hvor jeg er 37+0 (jeg fødte Kirstine 37+4) Derudover har jeg jo bækkenløsning, og jeg forventer at jeg som sådan ikke rigtig kan gå rundt i mere end 5 min ad gangen til nytår, og at jeg ikke kan sidde ved et bord en hel aften, men at jeg får brug for at ligge så lang jeg er på sofaen det meste af aftenen! Derfor så giiider jeg ikke ud til nogen. Altså jeg vil bare være verdens mest kedelig gæst der ligger hele aftenen og fylder HELE sofaen og bliver super træt og gerne vil hjem kl. 00.30. Jeg orker heller ikke at have gæster, da jeg ved at mit værtinde-gen vil tage over og at jeg vil lave for meget så jeg bliver totalt kvæstet. Til allersidst så er det vigtigt at jeg IKKE føder da jeg har eksamener d. 12 og 17 januar så jeg bliver nødt til at slappe af!! Plus, hvis jeg nu går i fødsel er det jo også vigtigt at jeg er frisk og ikke helt smadret!
Derfor har vi bestemt at Mikkel, Kirstine og jeg holder nytårsaften herhjemme alene! Så er vi klar til en evt. fødsel (som jo skal ske herhjemme). Jeg kan så også med god samvittighed smide mig så lang jeg er på sofaen og også evt. sove mellem kl. 22 og 24!
Jeg glæder mig faktisk og tror at det bliver rigtig rigtig hyggeligt! Vi har aftalt at Kirstine og Mikkel steger nogle gode bøffer, og at Kirstine kan pynte et fint bord med serpentiner og hatte og den slags og vi skal naturligvis også have fyrværkeri vi kan gå ud og fyre af!
Anmeld