Nytårsaften med gravid mavse :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Det er nemlig det det gør, og når det nu er sådan en lidt stor fest (vi bliver vist omkring 20?) kan jeg også godt tillade mig at trække mig tilbage uden at være super nederen. Desuden er det hos en veninde som d. 5. januar tager på udveksling i et halvt år, så det ville være en god anledning til at sige god tur osv.

Ja, hvis du har det okay med ikke at holde det med Jens synes jeg da du skal tage til det. Ingen vil sige noget til at du sidder stille og roligt og må tage hjem lidt tidligt! Hvis så Jens kan holde det her i Århus også kan I jo evt. stadig ses senere på aftenen! Du må lave nogle alkoholfrie drinks, så du kan sidde og føle dig sex and the city agtig med de andre Og så må vi satse på der kommer lækre vente-nytårs-kjoler frem i butikkerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

piadas

Vi har de sidste par år holdt nytårsaften sammen med et hold venner. De har fire børn, og vi venter jo nummer tre, så der skal nok blive gang i den! I år er det deres tur til at holde det, og det passer mig fint, for så er det hjemme hos os til næste år, når lillesøster er knap et år - det er nok nemmere at være hjemme til næste år, så man slipper for at slæbe bleer, skiftetøj, dyner, madrasser osv. med til 5 mand. Hmm, hvem var det, der snakkede om at tænke frem i tiden?!!

Så synes jeg også, det er meget praktisk, at jeg slipper for at stå med al maden, rengøringen osv. i år med stor mave. Jeg har termin d. 1. februar, og jeg regner med at gå over tid, så jeg regner ikke med en fødsel nytårsaften. Men hvis der skulle ske noget er det meget praktisk, for dem vi skal fejre nytår sammen med, er min gode veninde, som skal være min jordemoder til fødslen!

Anmeld

24. oktober 2010

Kats

Vi har et par invitationer, som jeg desværre kræver en del kørsel, og jeg synes er lidt for langt væk fra fødegangen…. (jeg har termin d. 18/1-11) Så umiddelbart ser det ud som om, at vi takker nej, og  i stedet for bliver hjemme og hygger.

Alternativt skal vi invitere nogen her.. men tror ikke, jeg orker at være højgravid og have huset fuld af gæster, og tænk hvis nu den lille skulle banke på

Sååå mon ikke vi bare laver en super hyggelig hjemme-nytårsaften

Anmeld

24. oktober 2010

Kats

Sofia skriver:

Nej jeg kender slet ikke nogen der bor i den opgang, det må bare have været en der lige har udset sig mig, og så har hans smidt en bajlefuld i min retning. Jeg var rasende, faktisk meldte jeg det til politiet som hærværk, ja ja, kald mig bare kommende jurist, men jeg var så gal og de skulle ikke slippe så nemt fra det Samtidig var en dyr jakke og et par sko ødelagte, så jeg syntes det var på sin plads! Grøden var sådan lunken, uhh det var simpelthen så ulækkert, i starten troede jeg det var en der stod og brækkede sig ud af vinduet, men det fandt jeg så ud af det ikke var! Lyder godt nok også ubehageligt og ikke mindst farligt med din raketoplevelse, jeg bryder mig heller ikke om at være ude på gaden når jeg holder nytår her i Århus!

Aaajjjjj Sofia, er du gal, jeg var blevet rasende!!!
- sådan  nogle r*vhuller....

Jeg havde helt klart også meldt det til politiet! Tænker faktisk både hærværk ift tøjet, men også som simpel vold § 244 - som jo også omfatter overhældning af væsker!

Håber din nytårsaften i år bliver super super  fantastisk og hyggelig sammen med dine gravide veninde, så "traumet" kan forsvinde KNus

Anmeld

24. oktober 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Nej jeg kender slet ikke nogen der bor i den opgang, det må bare have været en der lige har udset sig mig, og så har hans smidt en bajlefuld i min retning. Jeg var rasende, faktisk meldte jeg det til politiet som hærværk, ja ja, kald mig bare kommende jurist, men jeg var så gal og de skulle ikke slippe så nemt fra det Samtidig var en dyr jakke og et par sko ødelagte, så jeg syntes det var på sin plads! Grøden var sådan lunken, uhh det var simpelthen så ulækkert, i starten troede jeg det var en der stod og brækkede sig ud af vinduet, men det fandt jeg så ud af det ikke var! Lyder godt nok også ubehageligt og ikke mindst farligt med din raketoplevelse, jeg bryder mig heller ikke om at være ude på gaden når jeg holder nytår her i Århus!

Sejt! Ved du hvad der skete videre?

Anmeld

25. oktober 2010

CA

Hold da op en dårlig joke med den grød. Jeg havde helt klart også meldt det!

Og de eksamner der - du er da godt nok cool!

Vores nytårsaften blir sammen med de venner vi har holdt med de sidste år. Der blir lækker mad, hygge, snak og midnatsgudstjeneste. Vi blir omkring 10 og skal være 5 minutters kørsel fra fødegangen - Jeg har termin d. 14. januar. Min familie er gode til at føde 14 dage før termin, så jeg er meget spændt... 

De andre har været så søde at foreslå at vi holder udklædningsfest - i noget med nogle kæmpe kostumer så jeg ikke skal tænke på at finde noget pænt jeg kan passe Men kan I lige se mig på FG klædt ud som cæsar?

Anmeld

25. oktober 2010

mom <3

Carina87 skriver:

Hold da op en dårlig joke med den grød. Jeg havde helt klart også meldt det!

Og de eksamner der - du er da godt nok cool!

Vores nytårsaften blir sammen med de venner vi har holdt med de sidste år. Der blir lækker mad, hygge, snak og midnatsgudstjeneste. Vi blir omkring 10 og skal være 5 minutters kørsel fra fødegangen - Jeg har termin d. 14. januar. Min familie er gode til at føde 14 dage før termin, så jeg er meget spændt... 

De andre har været så søde at foreslå at vi holder udklædningsfest - i noget med nogle kæmpe kostumer så jeg ikke skal tænke på at finde noget pænt jeg kan passe Men kan I lige se mig på FG klædt ud som cæsar?

ihh midnatsgudstjeneste - hvor fint !!!!

Det gad jeg godt at prøve

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Jeg aner slet ikke hvad vi skal. Jeg er kun omkring 6. måned, så er frisk på at tage ud, men også få gæster... vi er bare i sådan en gråzone, hvor vennerne med børn, efterhånden har så store børn at der godt kan festes lidt, og vennerne uden børn ikke kan undvære bytur osv..

Det bliver nok min kærestes beslutning (derfor vi ikke ved noget endnu ) da jeg faktisk ikke kan fordrage nytårsaften, bortset fra god mad og en dejlig aften i flimmeren!

Anmeld

25. oktober 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Aaajjjjj Sofia, er du gal, jeg var blevet rasende!!!
- sådan  nogle r*vhuller....

Jeg havde helt klart også meldt det til politiet! Tænker faktisk både hærværk ift tøjet, men også som simpel vold § 244 - som jo også omfatter overhældning af væsker!

Håber din nytårsaften i år bliver super super  fantastisk og hyggelig sammen med dine gravide veninde, så "traumet" kan forsvinde KNus

Ja, § 244 råbte jeg også op om i telefonen til politiet!! Jeg var virkelig oppe og køre over det! 

Håber ikke der dukker lignende episoder op i år Håber også du får en god nytårsaften, og rigtig meget held og lykke med dine eksaminer, jeg håber du fik det hele til at gå op osv.?

Knus

Anmeld

25. oktober 2010

Kats

Sofia skriver:

Ja, § 244 råbte jeg også op om i telefonen til politiet!! Jeg var virkelig oppe og køre over det! 

Håber ikke der dukker lignende episoder op i år Håber også du får en god nytårsaften, og rigtig meget held og lykke med dine eksaminer, jeg håber du fik det hele til at gå op osv.?

Knus

thi hi.. ja, man bliver jo lidt nørdet... Men altså, helt ærligt, hvad pokker havde de også gang i..

Jeg er sikker på, at denne nytårsaften bare bliver super hyggelig Og sender god nytårsenergi i din retning !

Mht eksamen...   så er det besluttet fra studienævnets side at INGEN kan gå til eksamen tidligere end i eksamensmånederne... hvilket er rigtigt ærgeligt, især eftersom de 2 involverede professorer, havde sagt at det selvfølgeligt var helt ok - og iøvrigt vældig ansvarligt, at jeg sørgede for at få det ordnet i tide!!

Men ak... så nu kan jeg risikere ikke at nå en eneste af dem, før til RE eksamen - det vil jeg godt nok ærgre mig over..

I studiesammenhæng, har du derimod termin på et perfekt tidspunkt  Nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.