Mettemus skriver:
Ej føj, det var sgu da klamt! Så du hvem det var og blev du ikke bare HELT VILDT sur? Var det varmt eller koldt? Ligemeget, stadig en røvdårlig joke. Nytårsaften tager folk åbenbart hovedet under armen. Var også tæt på at blive ramt af en raket for et par år siden fordi en eller anden idiot syntes det var skide smart at skyde den hen langs gaden på Nørre Allé - siden har jeg ikke været ude kl. 00, men er blevet inde i behørig sikkerhedsafstand.
Nej jeg kender slet ikke nogen der bor i den opgang, det må bare have været en der lige har udset sig mig, og så har hans smidt en bajlefuld i min retning. Jeg var rasende, faktisk meldte jeg det til politiet som hærværk, ja ja, kald mig bare kommende jurist, men jeg var så gal og de skulle ikke slippe så nemt fra det
Samtidig var en dyr jakke og et par sko ødelagte, så jeg syntes det var på sin plads! Grøden var sådan lunken, uhh det var simpelthen så ulækkert, i starten troede jeg det var en der stod og brækkede sig ud af vinduet, men det fandt jeg så ud af det ikke var! Lyder godt nok også ubehageligt og ikke mindst farligt med din raketoplevelse, jeg bryder mig heller ikke om at være ude på gaden når jeg holder nytår her i Århus!
Anmeld