Tvillingemaven 33+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

Ja det er godt nok vildt må jeg sige... tak for de søde ord

Så lidt da...du er en smuk kvinde....både som gravid og også før...virkelig et smukt ansigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

mullesmith2 skriver:

Såer der nyt billeder af den store udspilede mave  Fatter simpelthen ikke de kan være derinde.

flot mave!!
Men ja kan godt forstå at du synes at nu må de godt komme ud :-)

Anmeld

24. oktober 2010

<3

mullesmith2 skriver:

Jeg håber snart mit vand går eller der kommer veer... Nok mest fordi jeg har ondt idag så er det ik sjov..

Ja men det er bedst at vente til uge 37 eller 38 pga. at babyen lige skal være bagt færdig. Undersøgelser viser at børn født før udviser for tidligt født syndrom men efter 37 er der ingen forskel i komplikationer mellem 37 og 42

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Ja men det er bedst at vente til uge 37 eller 38 pga. at babyen lige skal være bagt færdig. Undersøgelser viser at børn født før udviser for tidligt født syndrom men efter 37 er der ingen forskel i komplikationer mellem 37 og 42

Ja jeg ved det godt men det er kun 5% der når til uge 38 med tvillinger har jeg læst mig til så skal være heldig  Men har også læst at tvillinger er bedre rustet til for tidlig fødsel end enkelte børn. Så det er da betryggende at vide. Men vi ser hvor længe jeg holder på dem, hver dag de er derinde er jo godt.

Anmeld

24. oktober 2010

Maja88

mullesmith2 skriver:

Ja jeg ved det godt men det er kun 5% der når til uge 38 med tvillinger har jeg læst mig til så skal være heldig  Men har også læst at tvillinger er bedre rustet til for tidlig fødsel end enkelte børn. Så det er da betryggende at vide. Men vi ser hvor længe jeg holder på dem, hver dag de er derinde er jo godt.

en af míne bekendte blev tilbudt at blive sat igang i uge 38 og sagde hun så ja til, men de kunne sagtens være gået længere. og hun tog så også kun 5 kg på.

Men synes godt nok også din mave er sunket MEGET.

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Maja88 skriver:

en af míne bekendte blev tilbudt at blive sat igang i uge 38 og sagde hun så ja til, men de kunne sagtens være gået længere. og hun tog så også kun 5 kg på.

Men synes godt nok også din mave er sunket MEGET.

Ja det er den, men det er nok også fordi der er to der tynger derinde. skal have planlagt kejsersnit d.18 nov. der er jeg 37+3 så hvis ikke de vil ud inden så bliver det der

Anmeld

25. oktober 2010

DK

Uhh 18 nov. der er sørme heller ikke længe til! Jeg kan godt forstå at det er hårdt for dig! Altså din mave ser sørme også helt vildt tung ud i forhold til din lille krop!! Meeeen jeg krydser nu også fingre for at du ialt fald går til 36+0. Så bliver det så meget nemmere for jer efter de er født, så i hurtigere kan få dem hjem uden at det er alt for bøvlet mht amning osv! Ihh det er træls med os fornuftige tanter, hva?

KÆMPE KNUS herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.