Tvillingemaven 33+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

Såer der nyt billeder af den store udspilede mave  Fatter simpelthen ikke de kan være derinde.

Sikke en fantastisk mave du har!!! Du er smuk under din graviditet også søde!!!

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Svei

Er du så færdig en mave.....puha, vildt den kan udvide sig sådan og håber den kan trække sig sammen igen...men hvor er den bare kæmpe.. er du snart træt af den?

Anmeld

24. oktober 2010

<3

Hold da op en mave. Og den ser lidt sunket ud. Så er det godt at du ikke skal gå til uge42 hva?

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Hold da op en mave. Og den ser lidt sunket ud. Så er det godt at du ikke skal gå til uge42 hva?

så var jeg sku nok ik meget værd hvis jeg skulle det huha da...

Anmeld

24. oktober 2010

<3

mullesmith2 skriver:

så var jeg sku nok ik meget værd hvis jeg skulle det huha da...

Nemlig. Havde en i maven og var lykkelig for at vandet gik i 38+

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Er du så færdig en mave.....puha, vildt den kan udvide sig sådan og håber den kan trække sig sammen igen...men hvor er den bare kæmpe.. er du snart træt af den?

Ja jeg syntes den er ved at være lidt træls nu, det er efterhånden det eneste folk lægger mærke til og snakker om når man møder nogen, så nu trænger jeg snart til at kunne være mig selv igen og så have babyerne ved siden af så det ikke er mig der bliver kigget på men dem

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Nemlig. Havde en i maven og var lykkelig for at vandet gik i 38+

Jeg håber snart mit vand går eller der kommer veer... Nok mest fordi jeg har ondt idag så er det ik sjov..

Anmeld

24. oktober 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

Ja jeg syntes den er ved at være lidt træls nu, det er efterhånden det eneste folk lægger mærke til og snakker om når man møder nogen, så nu trænger jeg snart til at kunne være mig selv igen og så have babyerne ved siden af så det ikke er mig der bliver kigget på men dem

Kan jeg sørme godt forstå....er dælme også voldsomt det en krop bydes ved tvillinger...men du ser flot ud..

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

ønskebarn74 skriver:

Sikke en fantastisk mave du har!!! Du er smuk under din graviditet også søde!!!

Knus Lene

Mange tak for de søde ord

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Kan jeg sørme godt forstå....er dælme også voldsomt det en krop bydes ved tvillinger...men du ser flot ud..

Ja det er godt nok vildt må jeg sige... tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.