Tvillingemaven 33+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.485 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

mullesmith2

Såer der nyt billeder af den store udspilede mave  Fatter simpelthen ikke de kan være derinde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Amso

Holda da op en kæmpe mave Men en flot og vidunderlig en  Det utroligt hvad sådanne en kvindekrop kan klare Du ser knald godt ud

Anmeld

23. oktober 2010

Amso

Amso skriver:

Holda da op en kæmpe mave Men en flot og vidunderlig en  Det utroligt hvad sådanne en kvindekrop kan klare Du ser knald godt ud

Du har ogs snart holdt på de 2 længe ?? Det sku meget godt klaret.

Anmeld

23. oktober 2010

MORJESPERSEN

Flot mave.... kunne jo læse på dine indlæg at der måske snart skal til at ske lidt.... jeg fødte jo mine da jeg var 33+3, og det var bare vandet der gik... så nu kan det være du snart har dine to dejlige drenge i dine arme...... jeg er så spændt på at se dem og høre om hvordan de er..... forresten så har jeg en veninde med tvillinge drenge der sælger ud af tøj hvis det var noegt....... held og lykke med resten af gravidteten...

Anmeld

23. oktober 2010

Mimbi

SMUK mave

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Flot mave.... kunne jo læse på dine indlæg at der måske snart skal til at ske lidt.... jeg fødte jo mine da jeg var 33+3, og det var bare vandet der gik... så nu kan det være du snart har dine to dejlige drenge i dine arme...... jeg er så spændt på at se dem og høre om hvordan de er..... forresten så har jeg en veninde med tvillinge drenge der sælger ud af tøj hvis det var noegt....... held og lykke med resten af gravidteten...

Uuuh ja der er flere der har født deres tvillinger lige i den her uge. af folk jeg kender også. Det er så spændende hehe, men jeg er nærmest sikker på de bare driller mig engangimellem og lader somom de vil ud og så venter de helt til d.18 nov hvor der er planlagt kejsersnit... Men jeg forstår bare ikke min krop kan holde til det, det er sindsygt... gik en lille bitte mini tur i IKEA igår endda og var også i babysam og få de sidste ting købt ind... får godt nok stikkende ondt i lysken nærmest når jeg har gået nok men ellers gør det ik ondt nogen steder... utroligt. Troede jeg ville være afhængig af kørestol nu eftersom jeg havde meget slem bækkenløsning i uge 18 allerede, men det er sjovt nok bare blevet bedre og bedre med det, selvfølgelig gøre det ondt men har nok vænnet mig til smerten.

Utroligt hvad man kan klare...

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

Amso skriver:

Du har ogs snart holdt på de 2 længe ?? Det sku meget godt klaret.

Ja de må have det så godt derinde.. de bliver der nok indtil de bliver taget ud med kejsersnit her d.18 nov

Anmeld

23. oktober 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Uuuh ja der er flere der har født deres tvillinger lige i den her uge. af folk jeg kender også. Det er så spændende hehe, men jeg er nærmest sikker på de bare driller mig engangimellem og lader somom de vil ud og så venter de helt til d.18 nov hvor der er planlagt kejsersnit... Men jeg forstår bare ikke min krop kan holde til det, det er sindsygt... gik en lille bitte mini tur i IKEA igår endda og var også i babysam og få de sidste ting købt ind... får godt nok stikkende ondt i lysken nærmest når jeg har gået nok men ellers gør det ik ondt nogen steder... utroligt. Troede jeg ville være afhængig af kørestol nu eftersom jeg havde meget slem bækkenløsning i uge 18 allerede, men det er sjovt nok bare blevet bedre og bedre med det, selvfølgelig gøre det ondt men har nok vænnet mig til smerten.

Utroligt hvad man kan klare...

Ja jeg syndes du er sej!!!!! Da jeg fødte kunne jeg ikke klare mere... jeg tog 13kg og de sad lige på dunken.. jeg var øm i kroppen, sov hele tiden og kunne ikke spise noget...... Syndes det er flot du både er i ikea og baby sam..... min venninde der har fået tvillinge drenge fødte sjovt nok også da hun var 33+3 så der er lige en uge i mellem vores børn

Anmeld

23. oktober 2010

B&J

Hvor jeg glæder mig til af se dine små babyer der inde  og sikke en smukker mave

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Ja jeg syndes du er sej!!!!! Da jeg fødte kunne jeg ikke klare mere... jeg tog 13kg og de sad lige på dunken.. jeg var øm i kroppen, sov hele tiden og kunne ikke spise noget...... Syndes det er flot du både er i ikea og baby sam..... min venninde der har fået tvillinge drenge fødte sjovt nok også da hun var 33+3 så der er lige en uge i mellem vores børn

Giver dig også ret i det er noget af det hårdeste jeg har prøvet i mit liv (og det kommer fra en der har aftjent værnepligt, hvilket var vand ved siden af det her) . Åha jeg håber da også på drengene kommer ud måske om en uge... men så længe jeg har det så godt som jeg har så er det nu ikke så galt igen. Sjovt din veninde også fik tvillinger

Jeg kan tilgængæld ikke sove så godt men spiser helt fint hehe  Og så har jeg taget godt 25kg på fordelt hovedesageligt på maven og resten vand i benene og sikkert også mange andre steder på kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.