MORJESPERSEN skriver:
Flot mave.... kunne jo læse på dine indlæg at der måske snart skal til at ske lidt.... jeg fødte jo mine da jeg var 33+3, og det var bare vandet der gik... så nu kan det være du snart har dine to dejlige drenge i dine arme...... jeg er så spændt på at se dem og høre om hvordan de er..... forresten så har jeg en veninde med tvillinge drenge der sælger ud af tøj hvis det var noegt....... held og lykke med resten af gravidteten...
Uuuh ja der er flere der har født deres tvillinger lige i den her uge. af folk jeg kender også. Det er så spændende hehe, men jeg er nærmest sikker på de bare driller mig engangimellem og lader somom de vil ud og så venter de helt til d.18 nov hvor der er planlagt kejsersnit... Men jeg forstår bare ikke min krop kan holde til det, det er sindsygt... gik en lille bitte mini tur i IKEA igår endda og var også i babysam og få de sidste ting købt ind... får godt nok stikkende ondt i lysken nærmest når jeg har gået nok men ellers gør det ik ondt nogen steder... utroligt. Troede jeg ville være afhængig af kørestol nu eftersom jeg havde meget slem bækkenløsning i uge 18 allerede, men det er sjovt nok bare blevet bedre og bedre med det, selvfølgelig gøre det ondt men har nok vænnet mig til smerten.
Utroligt hvad man kan klare... 
Anmeld