Tvillingemaven 33+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Bare mig..

Hold da op en stor mave Men flot, det er det sgu.. - og ja, hamrende fantastisk, at der kan være to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Giver dig også ret i det er noget af det hårdeste jeg har prøvet i mit liv (og det kommer fra en der har aftjent værnepligt, hvilket var vand ved siden af det her) . Åha jeg håber da også på drengene kommer ud måske om en uge... men så længe jeg har det så godt som jeg har så er det nu ikke så galt igen. Sjovt din veninde også fik tvillinger

Jeg kan tilgængæld ikke sove så godt men spiser helt fint hehe  Og så har jeg taget godt 25kg på fordelt hovedesageligt på maven og resten vand i benene og sikkert også mange andre steder på kroppen.

Ja det er bare hårdt men når man har prøvet at være gravid med tvillinger kan man klare alt, også det der kommer når man har født dem.... vil ikke lyve og sige det er nemt at have to små, men vil sige det på denne måde... det er noget af det mest vidunderlige at have to små de ligger der og smiler til en, så er man solgt og kan klare selv den hårdste tid.....  Ja det er lidt sjovt vi fik samme dag bare med en uge i mellem, hun fik så enægget drenge og jeg piger... så må vi se om de bliver kærster en dag

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

mullesmith2 skriver:

Såer der nyt billeder af den store udspilede mave  Fatter simpelthen ikke de kan være derinde.

Du er jo enorm!  Et par ordentlige klepperter du bærer på, og du gør det rigtig flot

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Ja det er bare hårdt men når man har prøvet at være gravid med tvillinger kan man klare alt, også det der kommer når man har født dem.... vil ikke lyve og sige det er nemt at have to små, men vil sige det på denne måde... det er noget af det mest vidunderlige at have to små de ligger der og smiler til en, så er man solgt og kan klare selv den hårdste tid.....  Ja det er lidt sjovt vi fik samme dag bare med en uge i mellem, hun fik så enægget drenge og jeg piger... så må vi se om de bliver kærster en dag

Får de så ens børn hvis de bliver kæresterpar en dag?? hehe  Det er så super vildt at tænke på man skal have to der ligner hinanden... glæde rmig til at se mine enæggede gutter hehe

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

Baagøe skriver:

Du er jo enorm!  Et par ordentlige klepperter du bærer på, og du gør det rigtig flot

Ja de er ikke små længere ihvertfald de skal nok nå op på 3kg inden de ankommer det er jeg sikker på da hehe

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

mullesmith2 skriver:

Ja de er ikke små længere ihvertfald de skal nok nå op på 3kg inden de ankommer det er jeg sikker på da hehe

Det er helt vildt

Anmeld

23. oktober 2010

Risen

AV AV AV har jeg lyst til at sige.. Er det ikke bare hamrende tungt at bære rundt på?   - Men en fin mave er det da

Anmeld

23. oktober 2010

NoName

super flot mave.... er det bare mig eller er den sunket lidt????

og av ryg... kan du overhovedet holde ud at stå oprejst???

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

Risen skriver:

AV AV AV har jeg lyst til at sige.. Er det ikke bare hamrende tungt at bære rundt på?   - Men en fin mave er det da

Det erik så slemt når jeg tager det stille og roligt  Men jo det er da en tung belastning med to store drenge på godt 2500g stykket og så vand og det hele, men det går rigtig godt og jeg holder mig oprejst endnu.

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

noname skriver:

super flot mave.... er det bare mig eller er den sunket lidt????

og av ryg... kan du overhovedet holde ud at stå oprejst???

Tror den er sunket meget faktisk, der er slet ikke noget i øverste del mere der er helt blødt. Jeg kan sagtens stå oprejst og handle ind og sådan, men det er ikke lige i samme tempo eller ligeså lang tid af gangen jeg kan holde til noget mere. Men det går overraskende godt må jeg sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.