Venninder søges i (stor)København.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

LR85

Malene84 skriver:

hej piger,

har nogen af jer mødtes endnu... er det to late?

Jeg hedder Malene (Det havde I nok ikke gætte) og min alder... ja den havde I nok heller ikke regnet ud  jeg er 26 - har to drenge på 7 måneder som er nogle værre banditter.

Har mistet MANGE veninder efter jeg blev gravid og lagde mit by-liv (disko, biograf osv)  så ja, jeg søger i den grad også nye veninder.

Jeg bor i københavn - starten af amager

Smider lige en hilsen til dig og de andre på tråden.

Det ser ud til der er flere som synes selskab er hyggeligt. ME TO.

SÅ jeg tror bestemt ikke det er for sent

Jeg er selv 25 og har en dreng på 10 måneder, og er altid frisk på en kop kaffe, børnesnak og hygge. Bor på amager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

ChatH

Må man være med selvom man ikke bor i kbh. har bil og har en 1/2 times kørsel så det er ingen problemer med mig

Anmeld

14. december 2010

Loa

Iih Isabella og jeg kunne altså også godt tænke os at møde nogle af alle jer søde piger........

Anmeld

14. december 2010

Malene84

Chatarina skriver:

Må man være med selvom man ikke bor i kbh. har bil og har en 1/2 times kørsel så det er ingen problemer med mig

hehe så slipper vi for alt det porto

Anmeld

14. december 2010

Malene84

louiseandersen85 skriver:

Smider lige en hilsen til dig og de andre på tråden.

Det ser ud til der er flere som synes selskab er hyggeligt. ME TO.

SÅ jeg tror bestemt ikke det er for sent

Jeg er selv 25 og har en dreng på 10 måneder, og er altid frisk på en kop kaffe, børnesnak og hygge. Bor på amager

uh ja for søren!!! Jeg har 79 km2 - ved ikke om det er nok... men I må gerne komme her. hehe.

Anmeld

14. december 2010

ChatH

Malene84 skriver:

hehe så slipper vi for alt det porto

præcis, det ville jo være noget nemmere

Anmeld

14. december 2010

LR85

Malene84 skriver:

uh ja for søren!!! Jeg har 79 km2 - ved ikke om det er nok... men I må gerne komme her. hehe.

God ide. Ved du hvad, jeg opretter en tråd senere, så kan vi se om der er andre amager mødre der kunne tænke sig lidt selskab

Anmeld

14. december 2010

N&J

KaLee skriver:

He he... Jeg bliver i lille danmark i Julen..

Men du kan bare skrive en PB med hvordan det passer dig... Så ser jeg hvordan det ser ud i forhold til samværet med faren

ja så tager jeg til det mørke jylland.. hehe

Men ja, det ser vi lige på, skal lige have tjekket vores plan for undervisning, men smider lige en pb i det nye år, det bliver da rigtig hyggeligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.