Venninder søges i (stor)København.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Maria.

lisbeth2910 skriver:

Altså jeg tør godt være anmasende for jeg VIL også være med. Nu havde jeg fornøjelsen af søde Dorthe den anden dag, og hende ser jeg GERNE igen, men jeg bliver altså nødtil at se Elina's naven søster og Maria vil jeg også gerne møde.

JA jeg bor langt væk, men ikke længere end at jeg gerne kommer til KBH :-)

Man SKAL være anmasende!! vi vil også gerne møde jer!

Så kan man jo sige at det er op til Dorthe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Som om du har et valg

hæhæhæ

Anmeld

23. oktober 2010

Chalala85

Maria. skriver:

Godaften de damer!

Jeg savner at være social!! Jeg er meget social anlagt, men de venninder jeg har har ikke tid til mig! (hihi - eller noget..) OG der er ikke nogen af dem der har børn!!  Jeg savner nogen der har børn på samme alder som mine.. Som man lige kan lave frokost/lege aftaler med i weekenden, eller en tur på café eller noget med de små..

Jeg hedder Maria (surprise!! ) runder 25 år til januar og har Magnus på 3½ år og Malou på 5 måneder, sammen med min dejlige mand Kim på 29 år.. Jeg er pt på barsel, arbejdede som sosu-hjælper før barsel og planen er at jeg skal videre som assistent efter barsel..

Hvis du er frisk så skriv!! (PB er også ok!!)

Knus Maria - Ps. Jeg bor i Rødovre..

Jamen hejsa Maria, jeg hedder Charlotte bliver 25 i næste månede. Har Mikkel på 3½ år og arbejder på en at få en lille en mere. Er dog ikke på barsel men savner bestemt nogen nye veninder at være social med hehe.

Jeg bor i Søborg lige ved Husum, ikke langt fra Rødovre. Skriv bare en pm eller nowet hvis det er

Anmeld

23. oktober 2010

Frøken Sørensen

Maria. skriver:

Brøndby er jo vores nabo.. hvor i Brøndby bor du? jeg har gået på sosuskolen ved Brøndby stadion.. og skal starte der igen til marts.. Håber jeg

Jamen bor faktisk kun 5 min fra stadion :-) Nu er jeg ikke så kendt i Brøndby, men kender godt sosuskolen... Min svigermor har også gået der :-)

Anmeld

31. oktober 2010

N&J

Hej Maria, jeg ville ligesom mange af jer andre gerne møde nogle nye mennesker som har børn, hedder Jane, er 28 og lige flyttet til kbh med min datter Nikita på 20 mdr., havde faktisk overvejet at søge efter legekammerater til hende herinde, da jeg kun har en veninde som har et barn, resten er på vej eller ikke helt der endnu, men jeg mangler også nogle "legekammerater", alle mine gamle veninder har så frygtelig travlt eller vil i byen. Jeg er studerende lige nu, så det går lidt op og ned hvor meget tid jeg har.

Knuz fra Jane

Anmeld

13. december 2010

babymusen

Maria. skriver:

Godaften de damer!

Jeg savner at være social!! Jeg er meget social anlagt, men de venninder jeg har har ikke tid til mig! (hihi - eller noget..) OG der er ikke nogen af dem der har børn!!  Jeg savner nogen der har børn på samme alder som mine.. Som man lige kan lave frokost/lege aftaler med i weekenden, eller en tur på café eller noget med de små..

Jeg hedder Maria (surprise!! ) runder 25 år til januar og har Magnus på 3½ år og Malou på 5 måneder, sammen med min dejlige mand Kim på 29 år.. Jeg er pt på barsel, arbejdede som sosu-hjælper før barsel og planen er at jeg skal videre som assistent efter barsel..

Hvis du er frisk så skriv!! (PB er også ok!!)

Knus Maria - Ps. Jeg bor i Rødovre..

hej

jeg kunne godt tænke mig at mødes..

hvornår du tid?

jeg går os og keder mig..

Anmeld

13. december 2010

eElak

Hej Maria, jeg ville ligesom mange af jer andre gerne møde nogle nye mennesker som har børn, hedder Jane, er 28 og lige flyttet til kbh med min datter Nikita på 20 mdr., havde faktisk overvejet at søge efter legekammerater til hende herinde, da jeg kun har en veninde som har et barn, resten er på vej eller ikke helt der endnu, men jeg mangler også nogle "legekammerater", alle mine gamle veninder har så frygtelig travlt eller vil i byen. Jeg er studerende lige nu, så det går lidt op og ned hvor meget tid jeg har.

Knuz fra Jane

Halløjsa..

Jeg er alene med min søn på 20 måneder, og kunne godt bruge nogle legekammerater i nærheden..

Og så ville der heller ikke skade at jeg også fik nogle flere at snakke med... Jeg er også 28...

jeg bor i vanløse

Anmeld

13. december 2010

N&J

KaLee skriver:

Halløjsa..

Jeg er alene med min søn på 20 måneder, og kunne godt bruge nogle legekammerater i nærheden..

Og så ville der heller ikke skade at jeg også fik nogle flere at snakke med... Jeg er også 28...

jeg bor i vanløse

Det lyder rigtig godt, og det vil jeg rigtig gerne.. men skal til jylland i julen, men vi kan da aftale en legedate til jan. og hvis der så er andre der vil med, så er det jo bare hyggeligt.. 

Anmeld

13. december 2010

Malene84

hej piger,

har nogen af jer mødtes endnu... er det to late?

Jeg hedder Malene (Det havde I nok ikke gætte) og min alder... ja den havde I nok heller ikke regnet ud  jeg er 26 - har to drenge på 7 måneder som er nogle værre banditter.

Har mistet MANGE veninder efter jeg blev gravid og lagde mit by-liv (disko, biograf osv)  så ja, jeg søger i den grad også nye veninder.

Jeg bor i københavn - starten af amager

Anmeld

14. december 2010

eElak

N&J skriver:

Det lyder rigtig godt, og det vil jeg rigtig gerne.. men skal til jylland i julen, men vi kan da aftale en legedate til jan. og hvis der så er andre der vil med, så er det jo bare hyggeligt.. 

He he... Jeg bliver i lille danmark i Julen..

Men du kan bare skrive en PB med hvordan det passer dig... Så ser jeg hvordan det ser ud i forhold til samværet med faren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.