Venninder søges i (stor)København.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Maria.

Godaften de damer!

Jeg savner at være social!! Jeg er meget social anlagt, men de venninder jeg har har ikke tid til mig! (hihi - eller noget..) OG der er ikke nogen af dem der har børn!!  Jeg savner nogen der har børn på samme alder som mine.. Som man lige kan lave frokost/lege aftaler med i weekenden, eller en tur på café eller noget med de små..

Jeg hedder Maria (surprise!! ) runder 25 år til januar og har Magnus på 3½ år og Malou på 5 måneder, sammen med min dejlige mand Kim på 29 år.. Jeg er pt på barsel, arbejdede som sosu-hjælper før barsel og planen er at jeg skal videre som assistent efter barsel..

Hvis du er frisk så skriv!! (PB er også ok!!)

Knus Maria - Ps. Jeg bor i Rødovre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

dorthemus

Jamen vi skal da også bare snart have fundet en dag at ses

Anmeld

22. oktober 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja tak! Jeg keeeeeeeeeeeeeeeder mig.. hehe..

Anmeld

22. oktober 2010

missie20

Maria. skriver:

Godaften de damer!

Jeg savner at være social!! Jeg er meget social anlagt, men de venninder jeg har har ikke tid til mig! (hihi - eller noget..) OG der er ikke nogen af dem der har børn!!  Jeg savner nogen der har børn på samme alder som mine.. Som man lige kan lave frokost/lege aftaler med i weekenden, eller en tur på café eller noget med de små..

Jeg hedder Maria (surprise!! ) runder 25 år til januar og har Magnus på 3½ år og Malou på 5 måneder, sammen med min dejlige mand Kim på 29 år.. Jeg er pt på barsel, arbejdede som sosu-hjælper før barsel og planen er at jeg skal videre som assistent efter barsel..

Hvis du er frisk så skriv!! (PB er også ok!!)

Knus Maria - Ps. Jeg bor i Rødovre..

Jeg bor ikke i stor kbh, men er derfra. Jg savner også helt vildt og være social. Jeg er 27 år og er kæreste med Kem på 30 år. Har min dejlige søn på 6½ måned- Jeg er ssh og overvejer at tage ssa uddannelse efter barsel, hehe. Mine veninder er jeg heller ikke sammen med efter jeg er blevet mor, somom interesserne ikke er de samme mere. Jeg bor i Kalundborg men vil smadder gerne flytte tættere på stor kbh eller nordsjælland da familien/venner er der.

Hvis du har nogle spørgsmål eller bare har lyst til at snakke/skrive kan du skrive privat til mig

Forsat god aften.

Anmeld

22. oktober 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja tak! Jeg keeeeeeeeeeeeeeeder mig.. hehe..

Jamen det kan vi da ikke have  Når Runas opreration er overstået så har jeg et bedre overblik og så laver vi en aftale

Anmeld

22. oktober 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Jamen det kan vi da ikke have  Når Runas opreration er overstået så har jeg et bedre overblik og så laver vi en aftale

Ok!

Anmeld

23. oktober 2010

Maria.

missie20 skriver:

Jeg bor ikke i stor kbh, men er derfra. Jg savner også helt vildt og være social. Jeg er 27 år og er kæreste med Kem på 30 år. Har min dejlige søn på 6½ måned- Jeg er ssh og overvejer at tage ssa uddannelse efter barsel, hehe. Mine veninder er jeg heller ikke sammen med efter jeg er blevet mor, somom interesserne ikke er de samme mere. Jeg bor i Kalundborg men vil smadder gerne flytte tættere på stor kbh eller nordsjælland da familien/venner er der.

Hvis du har nogle spørgsmål eller bare har lyst til at snakke/skrive kan du skrive privat til mig

Forsat god aften.

Så synes jeg at I skal finde tilbage til St. København! Kalundborg er desværre laaaaaaangt væk hvorfor flyttede du/i??

Anmeld

23. oktober 2010

AWO

dorthemus skriver:

Uh, der vil jeg gerne med! Ligesom dengang, vi havde maver.

Anmeld

23. oktober 2010

missie20

Maria. skriver:

Så synes jeg at I skal finde tilbage til St. København! Kalundborg er desværre laaaaaaangt væk hvorfor flyttede du/i??

Mødte kærligheden i jylland  Og da jeg blev gravid efter nogle år ville vi gerne til sjælland og vest sjælland er lidt billigere at bo i.

Anmeld

23. oktober 2010

AWO

Anke skriver:

Uh, der vil jeg gerne med! Ligesom dengang, vi havde maver.

Hov - altså, det var ikke for at være anmassende, tænkte bare, det kunne være hyggeligt..  

Men ellers vil jeg da også gerne mødes med dig, Maria.

Jeg bor i Hedehusene, så burde godt kunne overkomme at tage til Rødovre - og jeg keder mig også lidt efterhånden.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.